Vakantiepark

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

43 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

2008

Luxe Huisje Nummer 71

Lambert-Jan.
20-10-2008

Huisje 71 gehuurd van particulier 11-10-2008 tot 18-10-2008 luxe woning vaatwasser wasmachine wasdroger open-haard tv met nederlandse zenders helemaal compleet schoon bij aankomst Helaas een minpunt louw tot koud water met het douchen er was een gastenboek waar verhalen in stonden van gasten die eerder het huisje gehuurt heeft en daar stond het al eerder in we hebben opgebeld dat we koud water hadden en ze beloofden om het te verhelpen maar er is niemand gekomen erg jammer want het was een top huis! omdat je het van particulier huurt mag je het zwembad niet gebruiken maar er zijn zat andere in de buurt Voor de site mail me dan even...

Gereisd Familie in Mon Oct 20 2008 18:14:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Enorm naar ons zin gehad

erica
30-8-2008
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad op dit park. We hadden een onlangs gerenoveerd appartement, nummer 217. Dit appartement is via het park te boeken. Het appartement heeft een groter balkon en een fantastisch uitzicht. De inrichting van de huizen op dit park is zeer wisselend van kwaliteit maar wij hebben het zeer goed getroffen. Het park ligt naast een van de laatste oerbossen van europa en je loopt zo het bos in. Winkels zijn op korte afstand. Mijn kinderen hebben heel veel plezier gehad met de Wald & Wiesen Werkstatt waar dit park mee samenwerkt. Kampvuren, totempalen maken, dingen zoeken in het bos en de beek etc. Je kan ook prachtig paardrijden in het bos. De speeltuin is nieuw. Bij de edersee is ook van alles te beleven. Ook voor kinderen.

Gereisd Familie in augustus 2006

Wel een aanrader

fam Mesman
27-8-2008
  • Onderkomen7

Wij huurden huisje 45, dat was prima in orde. Mooie keuken, badkamer en heel schoon, maar huurden dus niet via het park en konden dus verder nergens gebruik van maken. Het huisje dus prima, het park wat minder. Erg mooie omgeving.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie

fam nijssen
15-8-2008
  • Onderkomen7

wij zijn een week in frankenau geweest en hebben erg mooi weer gehad. ons huisje lag vrij dicht bij de receptie was wel wat druk maar ook erg gezellig het huisje was prima maar niet modern maar dat hoeft voor ons ook niet. het eten in het restaurant (zowel buffet als ontbijt) was erg goed voor een redeijke prijs. broodjesservice is erg handig. de omgeving was leuk misschien gaan we nog wel eens terug. wij hadden rechtstreeks via het park geboekt.

Rustig en in een mooie natuur gelegen vakantiepark

fam Louw
14-8-2008

Via reisorganisatie geboekt. Het huisje was redelijk, genoeg ruimte voor 6 personen. Erg gehorig en slappe bedden. Onderhoud redelijk en het schoonmaken kan beter. Vakantiepark is gelukkig niet "autovrij". Het is een behoorlijke tippel om van de receptie naar de huisjes te lopen. Zwembad is gewoon en in iedergeval niet subtropisch. Om boodschappen te doen ben je aangewezen op de supermarkt in het dorp, de winkel op het vakantiepark is te beperkt. De tv heeft alleen Duitstalige zenders. Het restaurant is redelijk. Kortom: een redelijk vakantiepark in een mooie en rustige omgeving.

Gereisd Familie in augustus 2008

Viel erg tegen

MH
12-8-2008
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Onderhoud huisje was waarschijnlijk 25 jaar geleden voor het laatst gebeurd (huisje 26, Ferienpark Frankenau); het was soms zelf gevaarlijk voor kinderen.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige vakantie

Familie Juffer
10-8-2008
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Wij hebben via touroperator huisje 59 gehuurd. Het huisje viel ons wel een beetje tegen, de inrichting was erg oud en gedateerd. De trap en bovenverdieping kraakte. Het uitzicht kon mooi zijn maar door slecht onderhoud groeien er allemaal struiken voor. De omgeving was prachtig en op het park was het erg rustig. Het buffet in het restaurant was ideaal, alleen jammer dat men bijna geen nederlands kan spreken en verstaan, dit geldt ook voor de receptie. Voor onze zoon van 16 jaar vielen de faciliteiten erg tegen, wel disco maar bijna geen bezoekers. Broodjesservice was ook prima. Het park is ook erg hondvriendelijk. Als je van wandelen, rust, mooie natuur houdt en niet teveel eisen stelt aan je vakantieverblijf is dit een prima vakantieplek.

Gereisd Familie in augustus 2008

Inmiddels ben ik hier een keer of vijf geweest voor in en

Ellen
13-7-2008

Inmiddels ben ik hier een keer of vijf geweest voor kortere vakanties in herfst en voorjaar. Een maal via reisbureau geboekt daarna rechtstreeks telefoninsch bij het park. Zwembad is in orde, maar niet groot. De kwaliteit van het eten in het restaurant wisselde nogal. Het park is (ook met kinderen) een ideale basis om tochtjes te maken of in het bos te wandelen. Op sommige plaatsen ogen de huisjes nogal rommelig, maar wij hebben het altijd goed getroffen.

Gereisd Familie in juli 2008

Huisje via reisbureau geboekt

fam.Kappelle
3-7-2008

Huisje via reisbureau geboekt. Ver achterin het park. Achteraf niet erg, begin van het park erg druk en nogal rommelig. In het huisje veel ruimte alleen meubilair erg stoffig en gedateerd.Gelukkig erg mooi weer dus weinig in huisje geweest.Leuk zwembadje bij voor de kids, en leuke speelruimte voor de kinderen. Midgetgolfbaan slecht onderhouden. Wij hadden half pension geboekt. Ontbijt prima in buffetvorm en lekkere kan koffie op elke tafel. Diner ook in buffetvorm. Eerste dagen goed, later meer dezelfde gerechten en geen variatie meer.Omgeving prachtig om te wandelen en te fietsen en je kunt er leuke stadjes bezoeken. Bad Wildungen een aanrader. Frankenberg erg gezellig. We hebben onwijs genoten.

Gereisd Familie in Thu Jul 03 2008 22:40:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben geboekt via een touroperator Prima verzorgd

Alex
12-5-2008

We hebben geboekt via een touroperator Prima verzorgd. Een voordeel is dat je dan in het (vrij kleine) zwembad mag. Dat is hierdoor prettig rustig. De speeltuin is verzorgd. De uitrusting in de huisjes kan iets beter (we hadden geen waterkoker, schaar, pan-onderzetters en alleen duitse TV-zenders). Kapotte / ontbrekende spullen werden direct vervangen. Erg vriendelijke receptie. De omgeving is heel mooi. Fietsen in de buurt voor kleine kinderen is moeilijk door de steile hellingen. Iets verderop, bv bij Edersee is dat wel te doen. Veel pretparken zijn er niet in de buurt, de natuur staat voorop. Koken deden we zelf dus deze faciliteiten hebben we niet beoordeeld. De kleine bakker tegenover het tankstation in Frankenau is een aanrader. De bakker t.o. de Edeka-markt viel tegen. Voor iets uitgebreidere boodschappen of winkelen in de buurt is Frankeberg (ca 15 km) een aanrader.

Gereisd Familie in Mon May 12 2008 11:37:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.