Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

6.5Voldoende

Duitsland, Hessen, Frankenau (Sauerland)

6.5Voldoende

Meer vakantieparkinfo

286 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• 5d.peeters20-09-2010

twijfelachtig

Het park is geweldig gelegen maar als je via een particulier huurt ben je in de ogen van het park een paria. Gebruik van het zwembad was absoluut niet mogelijk (maar bij ons bekend) Waar wij niet op voorbereid waren was het feit dat je zelfs geen waterfietsen (voor die kleine plas waar ze 90% aan de kant lagen) mocht huren (wat is er mis met ons geld), geen midgetgolfclub kon huren en dat men zelfs niet bereid was bij pech met de auto bij vertrek bereid was het tel.nr. van de pechdienst te geven (niet gehuurd via het park) en ze zelfs je gewoon in gezicht stonden uit te lachen. We waren zelfs verbaasd dat we wel in het restaurant (overigens niet goed) mochten eten, volgens ons een foutje dat we er niet weggestuurd zijn. Heel heel erg jammer. Het park ligt erg mooi, de omgeving is perfect voor wandelen, maar van het personeel mag het park ten gronde gaan. Vorig jaar lang niet zo veel problemen gehad, het bewind wordt alleen maar stugger en harder, nogmaals erg jammer.

• 8Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Zakelijk

17 tips over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Onno, 16-01-2012

Winterberg, bad wildungen, frankenberg!

• Walter, 04-05-2014

Mooie steden in de omgeving: Bad Arolsen (aanrader, hier is koningin Emma geboren, het slot is zeker een bezoek waard), Frankenberg, Kassel, Waldeck (vanuit het kasteel/slot daar een prachtig uitzicht over de Edersee), in wildpark Hemfurth vind je veel dieren die in het Nationaal Natuurpark voorkomen, Wolven, Lynxen, Wilde Zwijnen etc. Vanuit het park loop je direct het nationaal park in. Mooie wandelroutes en niet te moeilijk.

• Anja Bos, 07-06-2014

Naar de zomer rodelbaan in Vohl. Erg veel plezier voor jong en oud. In het seizoen een mais doolhof.

8 vragen over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Natasja, 02-04-2018

Hoe is het park nu...

Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

• J.Kenters, 12-07-2017

Spookpark??

Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

• Vakantieganger , 04-01-2017

Beheer

Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?

Vakantiepark info

• RokenToegestaan