Vakantiepark
6,8

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

273 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Fantastisch!

Greet Nieborg
6-11-2018
  • Onderkomen8

Het is een prachtig park met veel groen, de huizen staan ruim op het park. Je wandelt zo het Kellerwald in. Jammer dat je nog oude slechte reviews leest op zoover, het park heeft een upgrade gehad, het restaurant is weer geopend, je kunt er voor een mooie prijs goed eten! Het zwembad en sauna zijn weer in gebruik, voor de jeugd is er disco in het weekend, je kunt biljaarten etc... en een geweldige omgeving! 25 min van de Edersee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ben
16-10-2018
  • Onderkomen8

Wij huurden huisje Am Sternberg 67. Contact met de verhuurders vlot, prettig en flexibel. Bij problemen kan je rechtstreeks contact met hen opnemen. Fantastische ligging aan de rand van het park met volledig vrij uitzicht op het dalletje. Geen andere huisjes voor je.Zonnig houten terras dat volledig is omheind met een hekwerk. Alle comfort aanwezig. Gloednieuwe keuken met alles er op en aan. Fijne houtkachel waarmee je het goed warm kunt krijgen. Functionele badkamer. Alles werkt naar behoren. Gezellige woonkamer annex eetkamer. Televisie met NL zenders en goed werkend internet.Ruime wandelmogelijkheden vanuit het huisje en directe omgeving. Binnen een straal van 25km genoeg mogelijkheden voor autoritjes en bezoek aan stadjes. Fietsen is goed mogelijk maar wel met elektrische ondersteuning tenzij je kuitenbijters van heuvels gewend bent. Je ziet hier veel mountainbikes met ondersteuning.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Feriendorf Frankenau weer in opbloei

M.J.A. Spit
14-10-2018
  • Onderkomen8

Op internet kom je nog veel negatieve reviews tegen over dit park. De laatste maanden is er echter veel veranderd. Het restaurant gebouw is overgenomen door een nieuwe eigenaar. Deze heeft het restaurant verbouwd en biedt daar een goede maaltijd tegen lage prijzen. Ook het zwembad, de midgetgolf en de receptie zijn opgeknapt en heropend. Daarnaast zijn veel huizen van eigenaar gewisseld en opgeknapt. Huizen worden of door eigenaren zelf of via touroperator verhuurd.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marc
4-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Dit park ligt in een prachtige omgeving, je loopt zo vanuit het park het nationale park Kellerwald in. Sinds het voorjaar is het restaurant en zwembad opnieuw geopend. Wij hebben genoten van het heerlijke eten. ook was er voldoende te doen op het park zoals Midgetgolf, Paardrijden, waterfiets enz. In het dorpje zijn ook nog 2 geode restaurants een kleine supermarkt en een bakker. in de omgeving is er heel veel te zien en beleven, leuke stadjes, de prachtige Edersee met strandjes, Kastelen , rodelen...kortom teveel om op te noemen en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving, park vergane glorie.

Jolanda
13-8-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Het huisje nr 43 hadden we gehuurd van een prive eigenaar. Het huisje was in redelijke staat, met genoeg basisvoorzieningen. Huisje staat aan de rand van het park, 's nachts wel veel overlast van blaffende honden van een naast gelegen boerderij. Het park zelf is troosteloos, vergane glorie. De meeste huisjes liggen op een heuvel, dus ben je wat slecht ter been, dan is het bijna niet te lopen. Zwembad was gesloten. Receptie was gesloten (en dat in de meivakantie!). De omgeving maakte veel goed. Als je van plan bent er veel op uit te trekken, heb je verder op het park niets te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Een aanrader zeker doen!!

ingrid eleveld
28-7-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

We hadden huisje nr 206 wat boven in het park ligt vlak bij de ingang van het bos en de start van prachtige wandelingen en fietstochten in het nationalpark kellerwald. ( gehuurd van privé eigenaar). 2x gegeten bij het restaurant wat prima eten is smaakt goed en zeer snel geserveerd wordt. Je krijgt bij boeking een sauerland kaart waar je veel korting of zelfs gratis van diverse attracties gebruik kunt maken of bezoek kan brengen. Staat niet op site bij touroperator maar zit zelfs een vaatwasser in huis. Top lokatie heerlijk huis kortom EEN AANRADER!!!! komen zeker een keer terug

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke omgeving, waardeloze organisatie

Bruinewoud
24-11-2017
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

We zaten in een huisje (beneden verdieping) boven aan het park tegen de bosrand aan. Dit was heel handig met de hond. Dit was de 3e keer dat we op het park waren; de eerste keer 21 jaar geleden en toen was het een bruisend vakantiepark met zwembad, goed restaurant, speeltuinen en broodjeswinkel. Nu schrokken we dat er niets meer was. We kwamen in hetzelfde huisje als enkele jaren geleden (pure toeval). Het huisje was goed, maar de bedden zijn aan vervanging toe en de schoonmaak in het huisje liet ook te wensen over. Wat ons enorm stoorde is het elektrische verwarmingssysteem welke niet te regelen is. Dit resulteerde in een extra betaling van meer dan eur 100,00 voor 3 dagen verblijf voor de elektriciteit. Natuurlijk belachelijk! De organisatie was hiervan op de hoogte, maar verzuimt dit aan de gasten vooraf kenbaar te maken. Ook een klacht nadien heeft niet geholpen. We hebben verzocht dit voortaan aan elke gast vooraf mee te delen, maar of ze dit doen blijft de vraag. Dus let op!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Keurig huisje op rustig park in mooie omgeving,

Fam. Spit
1-11-2017
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

We zaten in huisje 225/227 (boven en benedenverdieping).

Het huisje was netjes, schoon. Er is een houtkachel + hout aanwezig, voor gezellige warmte op koude herfstavonden. Het park is rustig, wel behoorlijk verouderd, maar dat maakte ons niet uit.

Er is een broodjesservice van de bakker uit het dorp, die de broodjes aan huis bezorgt, ook op zondag.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Rustig park zonder voorzieningen.

G.v.Woudenberg
28-9-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Het park heeft geen voorzieningen, zoals receptie en restaurant, alles is dicht. Wij werden vriendelijk ontvangen. Het huisje - nr 90 - was schoon. Alleen wat donker door de bomen die er voor staan. Toen wij aan kwamen was de verwarming stuk, dit had men opgelost door een hete luchtunit te plaatsen, deze stookte het wel warm. De douche was erg klein en zonder een thermostaatkraan. Bedden waren goed en de keukenuitrusting ook, alleen een beetje bij elkaar geraapt.ER was een nieuwe HD tv geplaats met zeer goede ontvangst, ook van de Nederlandse zenders. De omgeving is geweldig en er is dan ook genoeg te doen zoals bv het wandelpark met bronnen in Wildungen. Of het wildpark aan de Edersee. In het dorpje Frankenau bij het plaatselijke kroegje Gasthof Hessischer Hof kun e voor weinig uitstekend eten.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving en een donker huis

RvdB
8-9-2017
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Er stond een enorme grote dennenboom voor ons huis. Zodat overdag zelfs de lamp aan moest. Huis zat vol met spinnnenwebben op wat moeilijker plekjes. Maar de omgeving maakte veel goed. Veel mogelijkheden tot (betaalbare) uitjes in Hessen en Sauerland. Ook was er op het terrein wel een aardige speeltuin, maar die was ook aan wat onderhoud toe. Wel heel aardige beheerders, die het top deden ,zeker omdat het hun eerste week op dit park was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.