Vakantiepark
6,8

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

274 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Huisje 98 zeker een aanrader!

mark
1-6-2012

Huisje 98 op het vakantiepark Frankenau :

Keurig net ingericht huisje op vakantiepark Frankenau. Schoon huisje met opgemaakte bedden bij aankomst. Kind vriendelijk ingericht met oa kinderstoel, kinderbedje, baby badje en kinderspeelgoed. Direct achter het huisje ligt een prachtig speelveld met een aantal speeltoestellen. Het park ligt op een heuvel en het huisje ligt bijna bovenaan het park met een mooi uitzicht. En door de locatie de gehele dag zon (en schaduw indien gewenst). Erg prettig is de mogelijkheid om ‘s ochtends verse broodjes te laten bezorgen door de locale bakker.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pizzaria

van Rijn
6-5-2012
  • Activiteiten6

Iets wat gedateerd park. De omgeving en uitzicht zijn mooi. In de buurt veel mogelijkheden om wat te doen. Een tip; in het dorp Frankenau, oneveer 1.5 kilometer van park zit een uitstekende pizzaria. Eigenaar is zeer vriendelijk en levert pizza van hoge kwaliteit. Zeker de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk park

Trix en Willem
10-4-2012
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Naast onze lange vakanties aan de spaanse Costa's, proberen wij elk jaar éé'n of twee weekjes iets te boeken in België, Duitsland of in Frankrijk. Deze keer kozen wij via de fam. Hoogeveen voor het Ferienpark Frankenau en wij zaten in het huisje 32. Het huisje was erg gezellig en kompleet ingericht. Alle Nederlandse zenders, gratis internet en ook onze Jack-Russel mocht gratis mee. Samen met de prachtige omgeving, hebben wij genoten!

Gereisd Met partner in april 2012

fantastische plek

fam. Anthonio
24-1-2012
  • Activiteiten6

De omgeving was prachtig, we hebben heel veel gewandeld. En onze zoon van 16 kon het heel erg vinden met de eigenaren, daar was hij regelmatig in het restaurant te vinden om even weer bij te kletsen. We hebben er een leuke tijd gehad en komen er zeker nog wel een keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima vakantie

ronald
18-1-2012

Hallo,

wij zijn(gezin met 2 kleine kids) in de zomer naar dit vakantiepark geweest. We hebben een huisje gehuurd via het park(huisje 91). Dit is prima bevallen. het is een kleinschalig park in werkelijk een super omgeving. Op het park zelf is een zwembad(niet heel groot maar best leuk). Ook is er een speeltuin en een manege dus de kids vermaken zich hier prima. In de directe omgeving zijn genoeg dingen te doen. Leuke stadjes een kasteel en een stuwdam. Kortom het is een leuke vakantiebestemming als je zoek bent naar rust en een prachtige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Onno
16-1-2012
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Dit jaar rond oudjaar er een week een huis gehuurd. Leuke omgeving, mooie huisjes, waarbij best verschil zal zitten omdat het privé huizen zijn. Ons huis was prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekkere plek

Henk
13-1-2012
  • Activiteiten6

Wij gezin met 4 kinderen hebben ons gedurende de zomervakantie perfect vermaakt. Het huisje (nr. 106) hebben we particulier op het park gehuurd. Dit huisje was recent gerenoveerd en voorzien van alle gemakken. Zo is er o.a. een wasmachine, een magnetron en wifi beschikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig vakantiehuis (nr.36) van particulier!

Marion Huijgen
2-12-2011
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij hebben een goed weekend gehad met vrienden in dit smaakvol ingericht huis. De inrichting is compleet en bijna alles is nog nieuw, heerlijke bedden. Wij hebben veel gewandeld, een heuvelachtige omgeving en een prachtig, groot beukenbos. Lekker gegeten in het dorp Frankenau, op loopafstand. Wij kunnen dit huis aanraden en wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Huis 36 is een topper

Els Franken
18-11-2011
  • Activiteiten7

28-10-2011 Huis nr. 36 in vakantiepark in Frankenau is ons zeer goed bevallen. Het ligt in een mooie omgeving. Vanuit het huis kun je prachtige wandelingen maken. In de nabije omgeving zijn mooie stadjes te bezoeken. We denken dat ieder jaargetijde geschikt is. Het huis is fris en enorm praktisch ingericht. We hebben niets gemist. We konden zelfs Nederlands tv ontvangen. De eigenaars van het huis zijn erg attent (fles wijn bij aankomst).

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

John en Tonny
30-9-2011
  • Onderkomen9

Wij komen er graag. Prima appartement. Heerlijk omgeving. Een wandelparadijs. Vooral de rust in en buiten het park. Bakker aan de deur! Winkels op loopafstand. Supermarkten op 15 min. rijden.Komen er nu al voor het derde jaar.Vriendelijke mensen in het dorp. Koortom een aanbeling waard.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau