Vakantiepark
6,8

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

274 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Nooit weer!!!!

Ineke van Gosliga
29-8-2012
  • Activiteiten1

Via de site van een touroperator hadden we deze vakantie geboekt. Op de site werd ons een driesterren park beloofd met bubbelbad, sauna, minisupermarkt, restaurant en bar met terras en animatie. Bij aankomst bleek het park al geruime tijd failliet en was er werkelijk niks meer. Er was geen restaurant, geen cafe, de beloofde welnessfaciliteiten ontbraken. Kortom, het was een heel slecht onderhouden park en alles was dicht. Blij dat ik weer thuis ben.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische omgeving, sober park!

Jet
29-8-2012
  • Activiteiten6

Feriendorf is een zeer mooi vertrekpunt voor wandelingen in het Kellerwald/Edersee. Het park zelf is echter op sterven na dood. Huisjes zijn sober ingericht, restaurant niet open, zwembad gesloten. In Frankenau is op zaterdag na 13:00 uur niets meer open, dus wel handig om te weten als je op zaterdag aankomt en nog boodschappen nodig hebt! (aangezien de minisupermarkt op het park niet bestaat!)Frankenberg ligt op 15 kilometer afstand en is een aanrader voor de grote boodschappen(Edeka,Lidl). In Frankenberg steeds rechts aanhouden dan kom je er vanzelf! Winkels zijn dagelijks open van 9:00 tot 21:00 uur (ook op zaterdag) zondag gesloten! In het meertje bij het park zou ik niet echt gaan zwemmen, dit is meer een visvijver . Tevens staan bijna alle huisjes in de verkoop of zijn al verkocht. Park met een mooie ligging en zeer rustig, jammer dat er niets meer aan gedaan wordt!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Op vakantie in een failliet park!

Familie Huis
25-8-2012
  • Activiteiten1

2 jaar terug hadden wij al eens gekeken op dit park maar nu bleek dat zonder medeweten van ons en onze touroperator dat het park al vanaf 1 februari 2012 failliet was. Dit had uiteraard gevolgen. De verhuur van de in achterstallig onderhoud verkerende huisjes ging wel door. Het park heeft nog 2 receptionisten maar verder is er niets te doen! De huisjes liggen geweldig en zijn ook zeker niet verkeerd. Wij zaten in een geschakelde twee onder 1 kap bungalow. Toen wij aankwamen zagen wij al snel dat het park leeg en verlaten was. Van dit park moet iemand weer iets gaan maken want eigenlijk is het zonde. Het zit vlakbij het bos en er konden in vroeger tijden waarschijnlijk tal van activiteiten georganiseerd worden. Maar zoals eerder gezegd nu is er niets en met kinderen naar dit park gaan is dus zinloos. Geen restaurant meer, geen zwembad en al helemaal geen animatie. Na 4 dagen zijn wij vertrokken naar een ander park op kosten van touroperator.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie gehad!

Lex Jures
20-8-2012
  • Activiteiten7

We hebben echt een super vakantie gehad in huisje 177 (Heerlykhuys). Dagelijks uitstapjes gemaakt in de omgeving van het park die echt prachtig is. De vakantiewoning is ruim, schoon en smaakvol ingericht. Kennelijk niet al te lang geleden gerenoveerd. Er was zelfs een i.r sauna aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jammer van dit park

catje
19-8-2012
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

net terug van een vakantie in het park in Frankenau, zonde van zo'n park om het zo te laten verpauperen! we hadden geboekt bij TO en dan kom je dus niet in de particuliere huursector, nou dat kun je achteraf gezien beter wel doen.

We hadden eerst huisje 105, in een woord vreselijk! bij de receptie (die maar beperkt open is) om een ander huisje gevraagd, na veel vijven en zessen een ander huisje gekregen, dat was te doen, maar meer ook niet. Erg gedateerd en slecht onderhouden, terwijl er zoveel leuks van te maken is, Faciliteiten zijn dicht of slecht onderhouden. Je moet echt van het park af om wat te gaan doen, omgeving is prachtig, Edersee erg leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Groot, bosrijk, rustig park!

Valérie
5-8-2012
  • Activiteiten7

Fijne vakantie gehad. De eerste indruk is prima. Het huisje (niet particulier) is redelijk onderhouden, kan iets gedateerd overkomen. De doucheruimte is klein en simpel. Het leefgedeelte is ruim en overzichtelijk. Ook de inrichting kan gedateerd overkomen, maar is prima in orde. Wij hadden buiten een houten picknicktafel, iets aan de krappe kant voor 6 pers, met 4 volw net te doen. Wij zaten aan de hoofdweg, halverwege, parkeerplaats aan de overkant, veel groen, aflopend grasveld en veel struikgewas/appelboom. Veel last van wespen helaas. Personeel van de receptie was vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant kun je makkelijke maaltijden eten, redelijk in het naseizoen. Kies liever voor restaurants in de plaatsen rondom het park. Wel iedere dag schoonmaak, schone handdoeken (vieze wel op de grond leggen) Accommodatie was niet echt geschikt voor peuters, let op: open trappen/verhogingen, zo op straat. Verder geschikt voor alle leeftijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie bungalows aan de rand van Kellerwald

vakantieganger
5-8-2012
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Prachtige ligging in de natuur. Veel mogelijkheden voor wandelingen! Restaurant Stielh in Altenlotheim is zeker aan te bevelen! De bungalow (nr.116) is gezellig en compleet ingericht. De bungalows zijn wel gehorig. Iedere avond hadden we bezoek van een aantal uilen, erg mooi om te zien! Parkfaciliteiten zijn matig. Aanrader voor iedereen die een vakantie wil met een goede balans tussen relaxen en actief!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

feriendorp

Tommy
30-7-2012
  • Activiteiten6

mooie natuur, verder niet veel te doen... je moet echt met de auto eropuit... Bezoekje aan de edersee is de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2005

Fantastische plek

barbella00
24-7-2012
  • Activiteiten6

Vakantiepark Feriendorf Frankenau is een super mooie park. De ligging van de huizen zijn erg leuk bedacht. In op verschillende hoogte staan de ruime Chalets met genoeg privacy. Wij zaten in de ruime 6 persoons woning op een rij waar bijna geen verkeer door kwam. Het huis nr 24 Het rustpunt, ligt vrij omdat het hoger ligt.Leuke woonkamer met super gezellige houtkachel voor sávonds als het soms wat kouder was. Je kan ook voor cv kiezen maar die houtkachel was zo gezellig.Super grote keuken met heerlijke oven voor onze vers gebakken broodjes en croissants. En badkamer met douche en toilet 3 ruime slaapkamers extra toilet en balkon.De picknicktafel die voor het huis staat maakt het gezellig af. De eigenaar van het huis is super aardig en kwam netjes het gras maaien. Het huis wordt goed goed schoon gehouden en de schoonmaakster en haar man kan je altijd om raad vragen als je hulp nodig zou hebben of informatie over de omgeving.Wij voelde ons super snel thuis met zijn drieën en twee honden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dik voor mekaar

Victor Kerkhof
19-7-2012
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Wij hebben een midweekje in huisje nr. 45 gelogeerd en hebben eigenlijk nog nooit zo'n leuk, gezellig en praktisch onderkomen gehad op vakantie. Het split-level idee met de houtkachel en het ruime perceel zijn gelijk al een paar sterke punten. Als je wat gedetailleerder gaat kijken valt de apparaat-technische kant op; Je ziet zelden huisjes of andere onderkomens met zo'n aantal "up to date" apparaten. (flatscreen met channel+ HD, vaatwasser, magnetron,enz) die ook allemaal goed werken. Zelfs de films op dvd krijg je er bij. Verder liggen de bedden prima en zijn de slaapkamers ruim bemeten. Een gloednieuwe douche/badruimte en mooi buitenmeubilair en verder nog talloze andere leuke zaken (een mooi wandelroute boek b.v.) Dit klinkt natuurlijk allemaal te mooi om waar te zijn dus meld ik ook nog even iets vreselijk irritants nl. het vliegengordijn waarvan de onderste reepjes plastic steeds loslieten. Verder dus ; EEN TIEN !!!

Victor Kerkhof

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau