Vakantiepark

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

273 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Natuur en rust

Walter
4-5-2014
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Prima vakantiepark en zeer betaalbaar. Prachtig gelegen direct aan natuurpark Kellerwald-Edersee. Het is een rustig park met kompleet uitgeruste huisjes. In de bungalows (wij hadden standaard type 1) is alles wat je nodig hebt aanwezig: prima bedden, voldoende dekens, indien gewenst een laken-pakket. De keuken is voorzien van alle apparatuur die je voor zelfs ingewikkelde gerechten nodig hebt. De woonkamer is voorzien van een goede haard, een elektrische verwarming (lastig in te stellen) een grootbeeld-TV voor koude avonden. De woonkamer is voor 6 personen voldoende groot. De omgeving is geweldig.

Gereisd Anders in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en een heerlijk huisje!

Pieter
22-1-2014
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

In december hebben wij gelogeerd in huisje 48; erg fijn huisje, supercompleet uitgerust en mooi gelegen met fraai uitzicht en een groot grasveld voor de deur. Het park grenst direct aan het Kellerwald en daardoor is het echt een wandelparadijs. Veel dorpjes en stadjes bezocht en lekker gegeten in Frankenau city.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig !!

Daisy
1-1-2014
  • Activiteiten5

Wij zaten in 7 tm 14 December in huisje 121 van dhr Collens. Prachtige woning, alles aanwezig en een schitterend uitzicht. We hadden de hond mee, we hebben ontzettend veel gewandeld. Wat een mooie omgeving. Park was niet veel bijzonders ivm de tijd van het jaar. Weinig woningen waren bezet en de receptie was gesloten. Maarja je moet zelf ook wat van de vakantie maken. We hebben Eisenach, Bad Wildungen, Edersee en Marburg bezocht en vonden het geweldig! Alles was al in een sfeervolle kerstsfeer.We hebben een ochtend een ontbijt genuttigd bij bäckerei Caspar en we zijn uit eten geweest bij Waldecker hof. De hond mocht beide keren ook mee. Zeker aan te raden. Wij komen zeker nog eens terug in huisje 121.

Gereisd Met partner in december 2013

Prachtige rustige Plek

Patricia
19-8-2013

Wij hebben genoten van de rust en het heerlijk uitzicht vanaf het balkaon van huisnr. 240. Een goed onderhouden ruim appartement en heerlijk schoon. Fijne bedden Het park is rustig maar toch voor ieder wat wil. Ook heerlijk gewandeld in de omgeving. En de dorpjes in de buurt zijn een lust voor het oog. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Tue Aug 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig vakantiepark in een fantastische omgeving

Jan Meijer
      11-8-2013
      • Activiteiten7
      • Activiteiten7

Wij hebben een fantastische tijd gehad op Feriendorf Frankenau. Op het park zelf is niet heel veel te doen, maar in de prachtige omgeving wel. Zeker ook voor kinderen. We hadden wel erg veel geluk gehad met het huisje (de naam was "Heerlykhuys", het nummer zijn we helaas vergeten...). Volgens ons een van de mooiste huisjes op het park. Erg smaakvol ingericht en er was zelfs een sauna aanwezig. Wij waren hier in de zomer, maar willen zeker nog eens terugkomen in een ander jaargetijde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische vakantiebestemming huis nr 136

Fam. Mekkring
      20-7-2013
      • Activiteiten5

Wij hebben geweldig genoten van onze vakantie. Het huisje voldeed aan alle eisen met een geweldig uitzicht vanaf de woonkamer en/of balkon. De omgeving is prachtig en onze dochter van 1,5 heeft zich prima vermaakt. Al met al een echte aanrader, zeker huisje 136!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Waardeloos - walgelijk - weerzinwekkend!

Robert Huizer
      29-5-2013
      • Onderkomen2
      • Onderkomen2
      • Activiteiten1

Nooit eerder zo'n waardeloos vakantiepark meegemaakt als Frankenau. Dat er geen activiteiten waren wisten we al voordat wij hierheen gingen, maar ook geen receptie.....dat slaat alles. Voor de sleutels moesten wij bellen (nummer was op een papier aan de receptiedeur geplakt). De sleutel zat in een sleutelkluisje waarvan wij via telefoon de code kregen. Het huisje was niet goed schoon, en zelfs het serviesgoed was gewoon niet fris. Klagen? waar?? Receptie was dicht en mailen naar touroperator levert geen donder op.! Er was zelfs geen lakenpakket in het huisje! Wel een smerige stofzuiger.

Gereisd Met partner in mei 2013

Boek uitsluitend particulier een vakantiehuis

Simone
      20-2-2013
      • Onderkomen9

Heb vakantiehuis nr. 98 geboekt (particulier) en dat was ronduit fantastisch. Superschoon, gezellige inrichting, volledige keuken (magenetron, vaatwasser en oven). Verder waren er diverse producten die je gewoon mocht gebruiken. Handcreme in de keuken, vaatwasblokjes, cosmetica doekjes gewoon te veel om op te noemen. Daarnaast een prima nachtrust in Auping bedden.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk park!

Bonne van Enk
      5-2-2013
      • Activiteiten3
      • Activiteiten3

In januari 2013 zijn wij een midweek in huisje 138 woning type 6 geweest om vakantie te vieren en de sfeer te proeven op het park. Wij zaten hier natuurlijk in de winter, en hebben genoten van het gezellige huisje met de gezellige houtkachel, de prachtige omgeving, en de dikke pakken sneeuw. Natuurlijk is de receptie aan het eind van januari minder vaak open, en zijn het zwembad en het restaurant nu gesloten voor langere tijd en wordt er een passende oplossing voor gezocht. De receptie is wel altijd bereikbaar, ook buiten kantoortijden. Het park zelf verkeert in goede staat, en is speciaal geschikt voor mensen die houden van rust, ruimte, en natuur. Het prachtige gerestaureerde kerkje de “Quernstkapelle” ligt op een weids uitzichtpunt, op korte loopafstand van het park, in het Kellerwald.

Maria en Bonne.

Gereisd Met partner in januari 2013

Nooit weer!!!!

Ineke van Gosliga
      29-8-2012
      • Onderkomen7
      • Onderkomen7
      • Activiteiten1

Via de site van een touroperator hadden we deze vakantie geboekt. Op de site werd ons een driesterren park beloofd met bubbelbad, sauna, minisupermarkt, restaurant en bar met terras en animatie. Bij aankomst bleek het park al geruime tijd failliet en was er werkelijk niks meer. Er was geen restaurant, geen cafe, de beloofde welnessfaciliteiten ontbraken. Kortom, het was een heel slecht onderhouden park en alles was dicht. Blij dat ik weer thuis ben.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.