8 vragen over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Natasja, 02-04-2018 Rapporteren

Hoe is het park nu...

Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

• J.Kenters, 12-07-2017 Rapporteren

Spookpark??

Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

• Vakantieganger , 04-01-2017 Rapporteren

Beheer

Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?

• twister, 17-03-2013 Rapporteren

Juiste info over Feriendorf Frankenau

Wij gaan over een aantal weken voor een lang weekend naar Feriendorf Frankenau, geboekt via Vrijuit, maar nu hoor en lees ik allerlei verhalen over dat het failliet zou zijn en via Vrijuit krijg ik geen reactie op de mail die wij versturen! Wie kan ons meer info verschaffen en ons geruststellen. We zijn bang dat we voor een gesloten park komen te staan en ons verkeerde info is gegeven.. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

twister, 10-05-2013

Dankjewel Little1 voor de reactie. We zijn inmiddels al geweest en kregen op het laatst nog reactie van Vrijuit, dat het park niet failliet was. Het huisje was gelukkig ook netjes en mooi gelegen. We hebben in ieder geval een heerlijk lang weekend gehad. Het is te hopen dat de nieuwe eigenaar er weer een mooi park van kan maken, want het is gewoon zonde dat sommige huisje zo staan te verpauperen en het restaurant en zwembad dicht zijn. Veel plezier in Frankenau!

Little1, 10-05-2013

Twister, ik hoop dat je inmiddels bent geïnformeerd door Vrijuit want het park is overgenomen door een Nederlander dus je kan er gewoon boeken. Nog 1 week aftellen en dan mag ik er weer heen :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

Bungalow.net
    Bungalow.net

• Simone, 13-12-2012 Rapporteren

bakker/supermarkt in de buurt

ik las op de site dat de mini super gesloten is. Weet iemand of er dicht bij het park een bakker of supermarkt is.

Wendy, 10-01-2013

Er zijn drie bakkers in Frankenau, een slagerij en een kleine supermarkt. Een van de bakkers heeft een broodservice. Besteld brood wordt elke ochtend bij de vakantiewoning bezorgt.

• joke, 20-10-2012 Rapporteren

wandelen

wij wandelen graag met ons hondje ik las dat je vanaf het park mooie wandelroutes kon maken weet iemand hoe lang de wandelingen zijn moeilijk of makkelijk en kan je er niet snel verdwalen? alvast bedankt joke

Jessica, 02-11-2012

Er zijn uitgezette wandelingen, lang en kort, vanaf 3 km tot wel 80 km. Met een wandelkaart kan er niet veel gebeuren en al helemaal niet als je de borden volgt..

joke van hesteren, 02-11-2012

beste mevrouw heel hartelijk dank voor uw reactie dan gaan we zeker wandelen. mvg joke

• Lalena, 22-09-2010 Rapporteren

Inchecken

Ik heb een midweek geboekt naar dit park, maar ik kan nergens in de papieren of op de sites vinden hoe laat je in kan checken en hoe laat je weer uit je huisje moet vertrekken. Kan iemand mij vertellen wat deze tijden zijn? Alvast bedankt.

Onno, 16-01-2012

Vanaf 15 uur kan je in de huisjes en 10 uur vertrekken

• Ronald78, 22-07-2010 Rapporteren

Omgeving

Hoi, wij gaan binnenkort ook naar Frankenau. Hebben jullie nog specifieke tips voor dingen in de omgeving die je gezien moet hebben of leuke plaatsjes? (We willen het liefste niet te veel in de auto zitten, dus zeg maar binnen 40 km)

J., 04-08-2010

Hallo Ronald, Ik hoop dat ik nog op tijd ben met de tips. Met wat voor gezelschap ga je? Van welke activiteiten hou je? Je kunt van bovenuit het park alle kanten op voor diverse wandelroutes. Ook de Edersee met het Wildpark is de moeite waard. Daarnaast is er net een boomkroonpad geopend bij de Edersee, maar ik weet niet precies waar. De plaatsen Marburg en Korbach zijn zeer de moeite waard. In Frankenau is echt niets te doen... Je moet het rondom de Edersee zoeken, met name bij Waldeck en Niederwerbe. Kijk ook eens op www.edersee.com Succes en een hele fijne vakantie!