Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Onderkomen7,4

8 reacties Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

Hoe is het park nu...

Natasja, 2-4-2018
Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

Spookpark??

J.Kenters, 12-7-2017
Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

Beheer

Vakantieganger , 4-1-2017
Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

Juiste info over Feriendorf Frankenau

twister, 17-3-2013

Wij gaan over een aantal weken voor een lang weekend naar Feriendorf Frankenau, geboekt via Vrijuit, maar nu hoor en lees ik allerlei verhalen over dat het failliet zou zijn en via Vrijuit krijg ik geen reactie op de mail die wij versturen! Wie kan ons meer info verschaffen en ons geruststellen. We zijn bang dat we voor een gesloten park komen te staan en ons verkeerde info is gegeven..

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

2 reacties

bakker/supermarkt in de buurt

Simone, 13-12-2012
ik las op de site dat de mini super gesloten is. Weet iemand of er dicht bij het park een bakker of supermarkt is.

wandelen

joke, 20-10-2012

wij wandelen graag met ons hondje

ik las dat je vanaf het park mooie wandelroutes kon maken

weet iemand hoe lang de wandelingen zijn moeilijk of makkelijk

en kan je er niet snel verdwalen?

alvast bedankt

joke

2 reacties

Inchecken

Lalena, 22-9-2010
Ik heb een midweek geboekt naar dit park, maar ik kan nergens in de papieren of op de sites vinden hoe laat je in kan checken en hoe laat je weer uit je huisje moet vertrekken. Kan iemand mij vertellen wat deze tijden zijn? Alvast bedankt.

Omgeving

Ronald78, 22-7-2010

Hoi, wij gaan binnenkort ook naar Frankenau.

Hebben jullie nog specifieke tips voor dingen in de omgeving die je gezien moet hebben of leuke plaatsjes? (We willen het liefste niet te veel in de auto zitten, dus zeg maar binnen 40 km)