Vakantiehuis
9,5

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

5 reviews over Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg) in het Nederlands

Geweldig

Van Overbeeke ron,
28-7-2018

Het huisje ligt op het hoogste gedeelte van het park, dus voor een wandeling naar beneden en terug moet je wel in goede conditie zijn. Het uitzicht is geweldig. Wij verbleven op de eerste verdieping met zeer groot terras.

Het huisjes is heel comfortabe en praktisch.

Alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf.

Door de aanwezigheid van aircondition in elke vertrek was het tijdens de warmte goed vertoeven en heerlijk slapen.

In het huisje zijn ruim voldoende boeken, cd's, spelletjes en informatie over de omgeving aanwezig.

Kortom het was een heerlijke vakantie en we gaan zeker nog eens vaker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig huisje

Chris,
8-6-2018

Een ontzettend mooi huis met alle gemakken voorzien. Het balkon is groot met een mooie uitzicht. Ook niet onbelangrijk, de bedden slapen heerlijk. We hebben echt genoten van de super mooie natuur. Leuke dorpjes in de omgeving waar je lekker kan eten. Ook de mensen zijn erg vriendelijk. We hebben al besloten om dit huisje vaker te huren want we hebben nog niet alles gezien.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch appartement in een geweldige omgeving

Sander Bossink
2-5-2016

Het appartement van de familie Nicolaij is in één woord 'fantastisch'! In een prachtige omgeving, niet ver van o.a. Winterberg, De Edersee en Bad Wildungen, liggen twee hele fijne appartementen. Één op de begane grond (met een heerlijk terras) en één op de eerste verdieping (met een adembenemend uitzicht op o.a. Frankenau). De appartementen zijn van alle gemakken voorzien incl. airco en de huisjes zijn heel ruim, zéér netjes ingericht en gezellig. Het park zelf ziet er netjes uit en er zijn vanuit het huisje prachtige wandelmogelijkheden. Op een half uurtje afstand heb je de prachtige natuur van de Edersee en shoppen kan uitstekend in Frankenberg (20 minuten), Bad Wildungen (30 minuten) of Kassel (60 minuten).

Deze appartementen zijn zowel geschikt voor ouders met kinderen als ook voor oudere mensen. Er zijn in totaal 6 slaapplaatsen en voldoende ruimte in de appartementen, ook als het weer eens wat minder is. De knusse houtkachel maakt het 's avonds heerlijk warm en gezellig!

Gereisd met partner in september 2014

Mooie woning met schitterend uitzicht

Jan Nicolaij
31-3-2014

De woning in Frankenau vonden wij ruim, schoon en sfeervol. 's Avonds lekker de houtkachel aan na een wandeling door het schitterende natuurgebied. Van alle gemakken voorzien zoals schotelantenne, vaatwasser en airco!

Gereisd met partner in januari 2013

prima stek en prima vakantiewoning

eric-
24-3-2014

ontzettend genoten van de wandelingen in het natuurgebied die grenst aan het huisje en het ligt vlakbij de Edersee, wat een mooi stuwmeer is.

ik ben helemaal bijgekomen van alle stress en kan er weer tegen aan.

het huisje is van alle gemakken voorzien en heeft ook een vaatwasser, maar ik ben in het dorp uit eten gegaan.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg) in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg)