Géén boekingskosten
DuitslandHessenFrankenau (Sauerland)Vakantiehuizen Frankenau (Sauerland)Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg)

Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg)

Vakantiehuis
DuitslandHessenFrankenau (Sauerland)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg) voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg)

• 10Van Overbeeke ron28-07-2018

Geweldig

Het huisje ligt op het hoogste gedeelte van het park, dus voor een wandeling naar beneden en terug moet je wel in goede conditie zijn. Het uitzicht is geweldig. Wij verbleven op de eerste verdieping met zeer groot terras. Het huisjes is heel comfortabe en praktisch. Alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. Door de aanwezigheid van aircondition in elke vertrek was het tijdens de warmte goed vertoeven en heerlijk slapen. In het huisje zijn ruim voldoende boeken, cd's, spelletjes en informatie over de omgeving aanwezig. Kortom het was een heerlijke vakantie en we gaan zeker nog eens vaker terug.

• 9Chris08-06-2018

Geweldig huisje

Een ontzettend mooi huis met alle gemakken voorzien. Het balkon is groot met een mooie uitzicht. Ook niet onbelangrijk, de bedden slapen heerlijk. We hebben echt genoten van de super mooie natuur. Leuke dorpjes in de omgeving waar je lekker kan eten. Ook de mensen zijn erg vriendelijk. We hebben al besloten om dit huisje vaker te huren want we hebben nog niet alles gezien.

• 10Sander Bossink02-05-2016

Fantastisch appartement in een geweldige omgeving

Het appartement van de familie Nicolaij is in één woord 'fantastisch'! In een prachtige omgeving, niet ver van o.a. Winterberg, De Edersee en Bad Wildungen, liggen twee hele fijne appartementen. Één op de begane grond (met een heerlijk terras) en één op de eerste verdieping (met een adembenemend uitzicht op o.a. Frankenau). De appartementen zijn van alle gemakken voorzien incl. airco en de huisjes zijn heel ruim, zéér netjes ingericht en gezellig. Het park zelf ziet er netjes uit en er zijn vanuit het huisje prachtige wandelmogelijkheden. Op een half uurtje afstand heb je de prachtige natuur van de Edersee en shoppen kan uitstekend in Frankenberg (20 minuten), Bad Wildungen (30 minuten) of Kassel (60 minuten).

Deze appartementen zijn zowel geschikt voor ouders met kinderen als ook voor oudere mensen. Er zijn in totaal 6 slaapplaatsen en voldoende ruimte in de appartementen, ook als het weer eens wat minder is. De knusse houtkachel maakt het 's avonds heerlijk warm en gezellig!

• 9Jan Nicolaij31-03-2014

Mooie woning met schitterend uitzicht

De woning in Frankenau vonden wij ruim, schoon en sfeervol. 's Avonds lekker de houtkachel aan na een wandeling door het schitterende natuurgebied. Van alle gemakken voorzien zoals schotelantenne, vaatwasser en airco!

• 9eric-24-03-2014

prima stek en prima vakantiewoning

ontzettend genoten van de wandelingen in het natuurgebied die grenst aan het huisje en het ligt vlakbij de Edersee, wat een mooi stuwmeer is. ik ben helemaal bijgekomen van alle stress en kan er weer tegen aan. het huisje is van alle gemakken voorzien en heeft ook een vaatwasser, maar ik ben in het dorp uit eten gegaan.

Vakantiehuis Am Sternberg 209 en 211 (Feriendorf am Sternberg) info

• CafeNiet beschikbaar