Vakantiehuis 36 Frankenau

Vakantiehuis
Weer vandaag-2°-4°
Vakantiehuis 36 Frankenau

Laatste review

Een mooi gelegen huis met zes slaapkamers (goede bedden!!), groot balkon en terras op zonzijde. Het huis is van alles voorzien en mooi afgewerkt. Moderne complete keuken, goede douche, tv met dvd speler en gratis wifi. In de woonkamer een gezellig houtkachel. Duidelijke informatie in huis gelegen van huis zelf en gebied. We zijn op vele leuke ideeen gebracht daardoor. Het park heeft zelf weinig faciliteiten zoals zwembad maar die zijn er voldoende in de buurt (zowel outdoor als indoor). Binnen een minuut lopen sta je het natuurgebied Kellerwalt met schitterende uitzichten. Wij hebben hier met onze kinderen echt genoten deze vakantie.

3 reviews over Vakantiehuis 36 Frankenau in het Nederlands

Sfeervol huis op mooie locatie in natuurgebied

Marije Dahmen,
16-10-2017

Geweldig huis in prachtige omgeving!

Mirjam de Jong
2-6-2012

Dit huis heeft een goede ligging op het vakantiepark. Het huis is ruim, licht en modern ingericht. Huis is gezellig, praktisch en leuke indeling. De inventaris is erg compleet. Je mag gebruik maken van mountainbikes.

Zwembad op vakantiepark was tijdens ons verblijf niet in gebruik, maar er is een erg leuk zwembad in de omgeving.

Er is een trappetje in de woonkamer van enkele treden naar de keuken, maar kan lastig zijn met heel kleine kinderen.

Huis nr. 36 in vakantiepark in Frankenau is ons zeer goed bevallen. Het ligt in een mooie omgeving. Vanuit het huis kun je prachtige wandelingen maken. In de nabije omgeving zijn mooie stadjes te bezoeken. We denken dat ieder jaargetijde geschikt is.

Het huis is fris en enorm praktisch ingericht. We hebben niets gemist. We konden zelfs Nederlands tv ontvangen. De eigenaars van het huis zijn erg attent (fles wijn bij aankomst).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 36 Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 36 Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.