2 reviews over Hotel Villa Ponte Wisera in het Nederlands

Een mooie ambiance

Hugo Duran
30-9-2018

Het hotel gebouwd in 1892 is een z.g.n “Prachtvilla” van een leerfabrikant, is een monument en in 2012 omgebouwd tot hotel. Er zijn nog veel oude ornamenten uit het verleden te zien. Het hotel ligt op ca. 500 mtr. van de oude binnenstad met veel vakwerkhuizen. De kamer van ca 28 m2 met groot balkon, kijkt uit op de Biergarten en de riviertak van de Werra. Je hebt beschikking over een 2-pers. bed, flatscreen KTV, koelkastje, 2 clubstoeltjes, salontafeltje, klerenkastje en kofferrek. De badkamer, 3.5 m2, met douche is netjes en er is weinig toilet aflegruimte. Vloer van oud eikenparket, de schemerlampen geven voldoende verlichting. Gratis parkeren, redelijk snelle wifi, geen kluisje. Voor het parkeren moet men wel voorzichtig door een smalle onderdoorgang rijden. Let wel: Het hotel is open vanaf 17.00 uur en biedt s’ avonds beperkt eten. Ontbijt: Redelijk Onze mening: Een mooie ambiance.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooi authentiek hotel

Hugo
14-9-2018

Het hotel gebouwd in 1892 is een z.g.n “Prachtvilla” is een monument en in 2012 omgebouwd tot hotel. Er zijn nog veel oude ornamenten uit het verleden te zien. Het hotel ligt op ca. 500 mtr. van de oude binnenstad met veel vakwerkhuizen. De kamer van ca 28 m2 met groot balkon, kijkt uit op de Biergarten en de riviertak van de Werra. Je hebt beschikking over een 2-pers. bed, flatscreen KTV, koelkastje, 2 clubstoeltjes, salontafeltje, klerenkastje en kofferrek. De badkamer, 3.5 m2, met douche is netjes en er is weinig toilet aflegruimte. Vloer van oud eikenparket, de schemerlampen geven voldoende verlichting. Gratis parkeren, redelijk snelle wifi, geen kluisje. Voor het parkeren moet men wel voorzichtig door een smalle onderdoorgang rijden. Let wel: Het hotel is open vanaf 17.00 uur en biedt s’ avonds beperkt eten. Ontbijt: Redelijk Onze mening: Een mooie ambiance.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Villa Ponte Wisera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ponte Wisera in Eschwege, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ponte Wisera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.