Camping Knaus Campingpark Eschwege

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
Camping Knaus Campingpark Eschwege
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Eschwege voor je op een rij gezet:

22 reviews over Camping Knaus Campingpark Eschwege in het Nederlands

Anders

Niet gaan (zeker dit jaar)

Jan Willem
6-8-2018

Meer is gesloten gedurende hele seizoen.

Camping bijna verlaten.

Personeel humeurig.

Met pin betalen onmogelijk.

Na een nacht vertrokken.

Nul sfeer.

5 sterren niet waard!

Sabine
14-5-2018

Vertaalde review

de plaats is netjes, maar niet 5-sterren niveau, hoogstens 3-3,5 sterren. De prijs heeft 5 sterren !!!!!

De lay-out van de plaatsen verwarrend, te weinig douches en dit nog steeds 90 jaar charme, wanneer volledig bezet ruimte door een heleboel groepen feeststemming en binge drinken.

niet naar wens

marloes
2-8-2016

Er is vanwege een komend festival veel leegstand (en dat in het hoogseizoen) wij zijn daarom tussen de vaste camping gangers gezet normaal ook geen probleem maar deze zijn er ook niet. De camingplaats is goed sanitair schoon vriendelijke eigenaars stadje is leuk verder dan gedacht geen winkel op de caming kan wel broodjes voor 18.00 s'avonds bestellen wij zijn daarom maar 3 dagen gebleven planning was 2 weken.

Matig verblijf

Marianne
2-7-2016

Goed: sanitair schoon en supermooie ligging van camperplaatsen

Minder: onderhoud campingterrein matig; gras niet gemaaid.

Mevr. aan receptie is echt ongeinterresseerd, ze ziet je niet staan, kijkt je niet aan en denkt totaal niet mee. Advies:Kies een ander beroep!

Steeds weer graag !

clemens_1
27-10-2015

Camping voor de 6e keer bezocht. Mooi gelegen aan de rand van Eschwege aan de Werrasee. Camping is schoon en alles is goed onderhouden. Enige minpunt blijft: te weinig sanitair en dan nog erg krap. Wifi is schrikbarend duur!! Het lijkt een 2e verdienstpoot van de camping. Sinds niet al te lange tijd nieuwe beheerders, die erg vriendelijk zijn. Eschwege is te voet te bereiken en heeft een leuk oud centrum met veel winkeltjes. Wandelen en fietsen om de zee is zeer goed te doen. Met de auto is de omgeving een bezoek waard.Komen zeker weer.

nette camping

nette camping
28-8-2015

De camping vonden wij netjes, schoon, overzichtelijk. We hebben er een week gestaan met een vriendenstel, beide met kleine kinderen (10-7-6-4-2-1) .

Er waren veel oudere mensen met een camper die allen bijtijds het licht uit deden.

Wij vonden het zelf wel gezellig om te blijven kletsen op normale toon tot een uur of 1:00, dit was echter geen probleem voor de mensen om ons heen.

Je krijgt per plaats 1 blauwe sleutel waarmee de slagboom open gaat en waarmee je ook de deuren bij de toilethokken moet openen. Dit gaf wat problemen met toiletbezoeken na elkaar. Ook het kwijtraken of vergeten van de sleutel is lastig met kinderen. Het meertje is leuk voor kinderen, ze kunnen ook heerlijk spelen op het grote veld eromheen.

Fijne schone camping

peterwj
29-7-2014

Een impressie van Knaus Camping Eschwege bij de Werratalsee in Duitsland. De camping ligt aan het meer met aparte heel mooi gelegen comfort camperplaatsen. De camping ligt op 15 minuten loopafstand van Eschwege met heel veel restaurantjes en mogelijkheden om te shoppen. Via het VVV zijn uitstekende wandelroutes te krijgen (liggen soms ook in de receptie van de camping). Het sanitair is prima verzorgd en de WIFI voorziening op de camping heeft een prima bereik (wel tegen geringe betaling). Kortom een prima camping met tal van recreatiemogelijkheden.

Omschrijving klopt niet met de werkelijkheid

P van Essen
18-8-2013

op de site wordt aangegeven dat er een winkeltje, speeltuin en animatie voor de kinderen is.

Van dit alles is er niets, je boodschappen moet je in het dorp halen en vergeet je niet in te tekenen voor broodjes anders heb je geen ontbijt de volgende ochtend

Achter de bistro is een heel klein speeltuintje, maar niet geschikt voor kleine kinderen

Het strand bij de werrasee is prima, wel loopt het snel af waardoor kleine kinderen niet veilig kunnen spelen (het is er erg diep)

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, de camping is zeer schoon en opgeruimd

Steeds graag weer

clemens_1
2-8-2013

Mooie camping aan de Werrasee. Vriendelijke ontvangst. Wij komen er nu al voor de 6e keer en krijgen steeds onze gewenste plaats. Sanitair schoon, maar zeer krap in het heren toiletgedeelte. 50 cm meer ruimte zou geen luxe zijn geweest. Prachtig fietsen of wandelen naar het mooie Eschwege en de omgeving. Om de Werrasee kun je prima lopen of fietsen. Door de enorme warmte rook de omgeving nog naar de overstroming van een paar weken ervoor. Gaan er graag weer heen.

Zeer schoon sanitair

YvonneR
21-9-2011

Nette en schone camping met vriendelijk en behulpzaam beheerderspaar Karl en Karin.

Voor het sanitairgebouw krijg je een sleutel tegen borg van 20 euro, die je terugkrijgt als je weg gaat. Dit bevordert wel het schoon blijven van het sanitair, zodat niet iedereen van buitenaf bijv. van aan het zwemwater tegenover naar het sanitair gaat. Als je met meerdere personen bent is het alleen wel handig om meer sleutels te vragen.

Door ziekte waren wij verplicht langer te blijven, dwz tijdens het "Open-Flair"-festival van 11 - 14 aug. Dan raad ik deze camping echter niemand aan. Dan stat deze nl bomvol feestende en zuipende jongeren met alle herrie tot laat in de morgen.

Maar ik ben Karl en Karin toch erg dankbaar, dat ik desondanks kon blijven staan, toen mijn man in het ziekenhuis lag.

In de bistro hebben zij een niet te uitgebreide kaart, waar je voor een schappelijke prijs goed kan eten, waar Karl kookt en Karin op zeer vriendelijke wijze bedient.

Nogmaals veel dank van fam. Reinders

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Eschwege in Eschwege, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Eschwege zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.