Camping Knaus Campingpark Eschwege

Duitsland, Hessen, Eschwege

8.7Fantastisch

• 5.5Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Eschwege voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

186 reviews over Camping Knaus Campingpark Eschwege

• 2019
    8Familie van Loo27-07-2019

Leuke en nette camping!

Wij verbleven in een touroperator tent. Schoon sanitair. Toegang tot sanitairgebouw met een sleutel. Onbeperkt douchen zonder muntjes. Leuke en nette camping waar nog veel meer van te maken valt. Bijvoorbeeld een zwembad en een trampoline voor de kids. Zeer mooie omgeving en dichtbij het stadje Eschwege waar veel winkels zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    1Jan Willem06-08-2018

Niet gaan (zeker dit jaar)

Meer is gesloten gedurende hele seizoen. Camping bijna verlaten. Personeel humeurig. Met pin betalen onmogelijk. Na een nacht vertrokken. Nul sfeer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7marloes02-08-2016

niet naar wens

Er is vanwege een komend festival veel leegstand (en dat in het hoogseizoen) wij zijn daarom tussen de vaste camping gangers gezet normaal ook geen probleem maar deze zijn er ook niet. De camingplaats is goed sanitair schoon vriendelijke eigenaars stadje is leuk verder dan gedacht geen winkel op de caming kan wel broodjes voor 18.00 s'avonds bestellen wij zijn daarom maar 3 dagen gebleven planning was 2 weken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Marianne02-07-2016

Matig verblijf

Goed: sanitair schoon en supermooie ligging van camperplaatsen Minder: onderhoud campingterrein matig; gras niet gemaaid. Mevr. aan receptie is echt ongeinterresseerd, ze ziet je niet staan, kijkt je niet aan en denkt totaal niet mee. Advies:Kies een ander beroep!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 7clemens_127-10-2015

Steeds weer graag !

Camping voor de 6e keer bezocht. Mooi gelegen aan de rand van Eschwege aan de Werrasee. Camping is schoon en alles is goed onderhouden. Enige minpunt blijft: te weinig sanitair en dan nog erg krap. Wifi is schrikbarend duur!! Het lijkt een 2e verdienstpoot van de camping. Sinds niet al te lange tijd nieuwe beheerders, die erg vriendelijk zijn. Eschwege is te voet te bereiken en heeft een leuk oud centrum met veel winkeltjes. Wandelen en fietsen om de zee is zeer goed te doen. Met de auto is de omgeving een bezoek waard.Komen zeker weer.

Gereisd met partner in september 2015

• 8nette camping28-08-2015

nette camping

De camping vonden wij netjes, schoon, overzichtelijk. We hebben er een week gestaan met een vriendenstel, beide met kleine kinderen (10-7-6-4-2-1) . Er waren veel oudere mensen met een camper die allen bijtijds het licht uit deden. Wij vonden het zelf wel gezellig om te blijven kletsen op normale toon tot een uur of 1:00, dit was echter geen probleem voor de mensen om ons heen. Je krijgt per plaats 1 blauwe sleutel waarmee de slagboom open gaat en waarmee je ook de deuren bij de toilethokken moet openen. Dit gaf wat problemen met toiletbezoeken na elkaar. Ook het kwijtraken of vergeten van de sleutel is lastig met kinderen. Het meertje is leuk voor kinderen, ze kunnen ook heerlijk spelen op het grote veld eromheen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9peterwj29-07-2014

Fijne schone camping

Een impressie van Knaus Camping Eschwege bij de Werratalsee in Duitsland. De camping ligt aan het meer met aparte heel mooi gelegen comfort camperplaatsen. De camping ligt op 15 minuten loopafstand van Eschwege met heel veel restaurantjes en mogelijkheden om te shoppen. Via het VVV zijn uitstekende wandelroutes te krijgen (liggen soms ook in de receptie van de camping). Het sanitair is prima verzorgd en de WIFI voorziening op de camping heeft een prima bereik (wel tegen geringe betaling). Kortom een prima camping met tal van recreatiemogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 7P van Essen18-08-2013

Omschrijving klopt niet met de werkelijkheid

op de site wordt aangegeven dat er een winkeltje, speeltuin en animatie voor de kinderen is. Van dit alles is er niets, je boodschappen moet je in het dorp halen en vergeet je niet in te tekenen voor broodjes anders heb je geen ontbijt de volgende ochtend Achter de bistro is een heel klein speeltuintje, maar niet geschikt voor kleine kinderen Het strand bij de werrasee is prima, wel loopt het snel af waardoor kleine kinderen niet veilig kunnen spelen (het is er erg diep) Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, de camping is zeer schoon en opgeruimd

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8clemens_102-08-2013

Steeds graag weer

Mooie camping aan de Werrasee. Vriendelijke ontvangst. Wij komen er nu al voor de 6e keer en krijgen steeds onze gewenste plaats. Sanitair schoon, maar zeer krap in het heren toiletgedeelte. 50 cm meer ruimte zou geen luxe zijn geweest. Prachtig fietsen of wandelen naar het mooie Eschwege en de omgeving. Om de Werrasee kun je prima lopen of fietsen. Door de enorme warmte rook de omgeving nog naar de overstroming van een paar weken ervoor. Gaan er graag weer heen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8YvonneR21-09-2011

Zeer schoon sanitair

Nette en schone camping met vriendelijk en behulpzaam beheerderspaar Karl en Karin. Voor het sanitairgebouw krijg je een sleutel tegen borg van 20 euro, die je terugkrijgt als je weg gaat. Dit bevordert wel het schoon blijven van het sanitair, zodat niet iedereen van buitenaf bijv. van aan het zwemwater tegenover naar het sanitair gaat. Als je met meerdere personen bent is het alleen wel handig om meer sleutels te vragen.

Door ziekte waren wij verplicht langer te blijven, dwz tijdens het "Open-Flair"-festival van 11 - 14 aug. Dan raad ik deze camping echter niemand aan. Dan stat deze nl bomvol feestende en zuipende jongeren met alle herrie tot laat in de morgen. Maar ik ben Karl en Karin toch erg dankbaar, dat ik desondanks kon blijven staan, toen mijn man in het ziekenhuis lag. In de bistro hebben zij een niet te uitgebreide kaart, waar je voor een schappelijke prijs goed kan eten, waar Karl kookt en Karin op zeer vriendelijke wijze bedient. Nogmaals veel dank van fam. Reinders

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

0 tips over Camping Knaus Campingpark Eschwege

1 vraag over Camping Knaus Campingpark Eschwege

• poppelier, 06-07-2016

koelkast

kun je er een koelkast huren

Camping Knaus Campingpark Eschwege info

• Aantal sterrenstersterstersterster