Camping Taunuscamp Hubertushof

Meer campinginfo

36 reviews over Camping Taunuscamp Hubertushof

• 8Trui24-08-2019

Super

Op doorreis met hond. Prachtige plek. Zeer rustige camping, veel ruimte en rust. Mooi sanitair. Beetje rommelige ontvangst maar als je eenmaal op je plekje staat ben je dat snel vergeten.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2017
    1Carine16-08-2017

Verschrikkelijk!

We wilden 's morgens op tijd vertrekken en wilden voor vertrek onze borg van 20 euro terug. Het kantoor zou open zijn van 8 tot 11, maar het was om 9.20 uur dicht. Een bordje op de deur met daarop de mededeling: ik ben zo terug. We hebben 20 minuten gewacht. Toen kwam er een mevrouw aangesjokt. Zij had geen sleutel om de kas te openen en moest bellen naar de eigenaar, die 10 minuten later kwam aanlopen. Toen ik daar wat van zei, werd hij kwaad. Ik had vakantie en moest niet zeuren. Ik ging niet akkoord met zijn reactie en toen werd hij nog kwader, gaf mijn man, die in de auto had gewacht maar kwam kijken omdat hij dacht, dat de eigenaar het geld niet terug wilde geven, een schop en nog even later werd er pepperspray in zijn gezicht (en zijn ogen) gespoten, waardoor hij vreselijke pijn kreeg. Mijn man had werkelijk niets gezegt of gedaan. Wat een opgefokt mannetje! Verschrikkelijk! Ga er nooit naar toe! We vonden en ontvangst ook zeer ongastvrij.

Op de camping zelf hoorde je de hele nacht Auto's en overdag de radio van een andere kampeerder. De tweede avond spoelden en wc's niet door. Niet prettig

• 5Staat v/h sanitair

• Oude reviews

1Fam.M10-09-2016

Weggevlucht!!!!

Op de terugreis na veel file's en oponthoud als overnachtingscamping aangedaan. Wat een chaos! Bij de ingang overal zigeuners in uitgewoonde caravans. Bij de receptie gemeld, direct betalen en naar een plek achterop de camping gewezen bij een nieuw sanitaiblok ( 20 euro borg betaald voor chip). Via een zeer steile en nagenoeg onbegaanbaar pad achterop de camping aangekomen waar af en toe een asielzoeker zat te bellen. Geen gewone campinggasten gezien! Vreselijk! Direct gekeerd en de camping verlaten! Nooit weer! Kosten: 27 euro ( 1 nacht, 2 pers+stroom) +20 euro borg chip sanitaiblok.

• 3Fam. H24-08-2016

Nooit meer, weggevlucht!

Bij aankomst hele steile opgang; camping bleek vol te staan met zigeuners uit Ierland (Travellers volgens mij). Ook vangt deze camping vluchtelingen op. Wij werden door een hyperactieve man naar boven gereden (hij reed mijn caravan omdat het echt heel steil was). Ging als een idioot naar boven! Helemaal bovenop de camping is een splinternieuw sanitairgebouw neergezet, wat alleen voor de 'gewone' gasten toegankelijk is, dat is een voordeel. Verder niks bijzonders eigenlijk. Zeer onveilig gevoeld met al die Ieren die de hele avond over de camping heen rijden met hun auto's... Volgende ochtend broodjes afgehaald (niet wat we besteld hadden, want de bakker had niet meer????) en weggevlucht. Konden maar net tussen de zigeunerbende heen komen met de caravan. Nooit meer doen!!

Met oudere kinderen

• 1F schoenmakers07-03-2016

Nooit meer naar toe

In uiterste nood omdat er geen andere campings open waren 1 nachtje op doorreis gestaan. In donker aangekomen. Aardige campingbaas. Hebben met caravan helemaal boven op het terrein gestaan. nieuw sanitair blok in aanbouw was netjes. Volgende ochtend hals over kop vertrokken omdat het sneeuwde en we anders de camping niet meer af kwamen door de terassen en de berg. Wat een enorme bende van een camping. Lijkt wel een schroothoop. Eigenlijk geen camping te noemen.... Meer een uit de hand gelopen hobby. Nooit meer naar toe

• 3Staat v/h sanitair

Anders

• 1Bill14-09-2015

Ver weg laten liggen

Dit niet eerder meegemaakt. Smerig. Op doorreis met camper. 2 personen en hond 26 euro. Kregen dan wel een rode emmer en een fles eigen gemaakte appelsap kado. Wat een afknapper.

• 3Chris31-08-2015

Niet doen

Vriendelijke ontvangst. sanitair was waardeloos, duur, geen indrukwekkende pluspunten. In het dorp is een goed restaurantje waar je voor weinig kan eten en drinken, met biergarten!

• 2Staat v/h sanitair

• 1Maaike Hendrikx13-08-2015

Waardeloos

Wat een waardeloze camping! Vies sanitair, veel afval en stank. Het enige wat te noemen waard is, is een aardige receptioniste en schaduwrijke plaatsen. Maar een nachtje gebleven en de volgende ochtend snel weer weg. We komen hier nooit meer terug!

Met jonge kinderen

• 1Rik04-08-2015

Echt heel slecht

Rij door als je door kunt rijden! Wat een slechte camping. Alle bovenstaande verhalen over de staat van het sanitair en de prijs - kwaliteotverhoudomg (€ 36 voor een nacht, gezin met 2 kinderen en caravan) kloppen. De ontvangst, die allerhartelijkst is, kan de slechte indruk niet wegnemen. Maar.... wel een lichtpuntje. Het restaurant op een kwartiertje lopen is prima. Leuke plek (we zaten buiten) en goed eten.

Ons zie je er in ieder geval nooit meer terug.

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 1post02-08-2015

rij liever door als je kunt

Vies oud en eigenaar probeert je als hij kan af te zetten per nacht 45 euro

Met jonge kinderen

3 tips over Camping Taunuscamp Hubertushof

• Willem, 07-08-2013

Zet je auto zo ver mogelijk bij de ingang stil, ga dan naar de receptie, want rijd je naar de receptie toe, dan kom je uit stilstand niet meer weg, je hebt echt een aanloopje nodig.

• Jack, 12-11-2012

Laat je naar boven brengen wanneer je niet zo'n zeker rijder bent of wat minder ervaring met een caravan hebt. Ook wanneer je een auto hebt die wat minder vermogen heeft is dit aan te raden.Paden zijn op sommige plekken steil en er ligt vrij veel grint op. Eigenaar heeft een tractor en rijdt je er zo heen.

• Elly, 21-08-2014

Thais eten, rechts van de camping af en dan de weg volgen

1 vraag over Camping Taunuscamp Hubertushof

• Ed Westermolen, 20-08-2011

Stijgingspercentage toegangsweg

Ik lees veel over de steile toerit naar deze camping. Hoe steil is deze eigenlijk, in procenten?

Ik vraag dit omdat in de beschrijving van de ACSI site wordt vermeld dat je evt. met een tractor naar boven kunt worden gesleept.

mariannekuh, 25-05-2012

In procenten weet ik het niet, maar het is inderdaad erg steil. De eigenaar heeft een tractor waarmee hij je caravan naar boven kunt brengen. Dit heeft hij voor ons ook gedaan.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig