Camping Taunuscamp Hubertushof

33 reviews over Camping Taunuscamp Hubertushof in het Nederlands

Verschrikkelijk!

Carine
16-8-2017

We wilden 's morgens op tijd vertrekken en wilden voor vertrek onze borg van 20 euro terug. Het kantoor zou open zijn van 8 tot 11, maar het was om 9.20 uur dicht. Een bordje op de deur met daarop de mededeling: ik ben zo terug. We hebben 20 minuten gewacht. Toen kwam er een mevrouw aangesjokt. Zij had geen sleutel om de kas te openen en moest bellen naar de eigenaar, die 10 minuten later kwam aanlopen. Toen ik daar wat van zei, werd hij kwaad. Ik had vakantie en moest niet zeuren. Ik ging niet akkoord met zijn reactie en toen werd hij nog kwader, gaf mijn man, die in de auto had gewacht maar kwam kijken omdat hij dacht, dat de eigenaar het geld niet terug wilde geven, een schop en nog even later werd er pepperspray in zijn gezicht (en zijn ogen) gespoten, waardoor hij vreselijke pijn kreeg. Mijn man had werkelijk niets gezegt of gedaan.

Wat een opgefokt mannetje! Verschrikkelijk!

Ga er nooit naar toe!

We vonden en ontvangst ook zeer ongastvrij.

Op de camping zelf hoorde je de hele nacht Auto's en overdag de radio van een andere kampeerder.

De tweede avond spoelden en wc's niet door. Niet prettig

Oude reviews (archief)

Weggevlucht!!!!

Fam.M
10-9-2016

Op de terugreis na veel file's en oponthoud als overnachtingscamping aangedaan. Wat een chaos! Bij de ingang overal zigeuners in uitgewoonde caravans. Bij de receptie gemeld, direct betalen en naar een plek achterop de camping gewezen bij een nieuw sanitaiblok ( 20 euro borg betaald voor chip). Via een zeer steile en nagenoeg onbegaanbaar pad achterop de camping aangekomen waar af en toe een asielzoeker zat te bellen. Geen gewone campinggasten gezien! Vreselijk! Direct gekeerd en de camping verlaten! Nooit weer! Kosten: 27 euro ( 1 nacht, 2 pers+stroom) +20 euro borg chip sanitaiblok.

Nooit meer, weggevlucht!

Fam. H
24-8-2016

Bij aankomst hele steile opgang; camping bleek vol te staan met zigeuners uit Ierland (Travellers volgens mij). Ook vangt deze camping vluchtelingen op. Wij werden door een hyperactieve man naar boven gereden (hij reed mijn caravan omdat het echt heel steil was). Ging als een idioot naar boven!

Helemaal bovenop de camping is een splinternieuw sanitairgebouw neergezet, wat alleen voor de 'gewone' gasten toegankelijk is, dat is een voordeel. Verder niks bijzonders eigenlijk. Zeer onveilig gevoeld met al die Ieren die de hele avond over de camping heen rijden met hun auto's... Volgende ochtend broodjes afgehaald (niet wat we besteld hadden, want de bakker had niet meer????) en weggevlucht. Konden maar net tussen de zigeunerbende heen komen met de caravan. Nooit meer doen!!

Nooit meer naar toe

F schoenmakers
      7-3-2016

In uiterste nood omdat er geen andere campings open waren 1 nachtje op doorreis gestaan. In donker aangekomen. Aardige campingbaas. Hebben met caravan helemaal boven op het terrein gestaan. nieuw sanitair blok in aanbouw was netjes. Volgende ochtend hals over kop vertrokken omdat het sneeuwde en we anders de camping niet meer af kwamen door de terassen en de berg. Wat een enorme bende van een camping. Lijkt wel een schroothoop. Eigenlijk geen camping te noemen.... Meer een uit de hand gelopen hobby. Nooit meer naar toe

Ver weg laten liggen

Bill
      14-9-2015

Dit niet eerder meegemaakt. Smerig. Op doorreis met camper. 2 personen en hond 26 euro. Kregen dan wel een rode emmer en een fles eigen gemaakte appelsap kado. Wat een afknapper.

Niet doen

Chris
      31-8-2015

Vriendelijke ontvangst.

sanitair was waardeloos, duur, geen indrukwekkende pluspunten.

In het dorp is een goed restaurantje waar je voor weinig kan eten en drinken, met biergarten!

Waardeloos

Maaike Hendrikx
      13-8-2015

Wat een waardeloze camping! Vies sanitair, veel afval en stank. Het enige wat te noemen waard is, is een aardige receptioniste en schaduwrijke plaatsen. Maar een nachtje gebleven en de volgende ochtend snel weer weg. We komen hier nooit meer terug!

Echt heel slecht

Rik
      4-8-2015

Rij door als je door kunt rijden! Wat een slechte camping. Alle bovenstaande verhalen over de staat van het sanitair en de prijs - kwaliteotverhoudomg (€ 36 voor een nacht, gezin met 2 kinderen en caravan) kloppen. De ontvangst, die allerhartelijkst is, kan de slechte indruk niet wegnemen.

Maar.... wel een lichtpuntje. Het restaurant op een kwartiertje lopen is prima. Leuke plek (we zaten buiten) en goed eten.

Ons zie je er in ieder geval nooit meer terug.

rij liever door als je kunt

post
      2-8-2015

Vies oud en eigenaar probeert je als hij kan af te zetten per nacht 45 euro

Afrader!

Elmar
      7-6-2015

Slecht onderhouden camping die tevens behoorlijk duur is voor 1 nacht met een camper op doorreis, namelijk €46,-!!! Zeer gedateerd en vies sanitair, stinkt ook erg en we zagen er tegenop om naar toe te gaan! Geprobeerd te douchen, maar met wisselend ijskoud of bloedheet water en een douchekop die je zelf vast moet houden, was de lol er snel vanaf. Overal op de camping lag oude troep en op vele plaatsen stond het onkruid een meter hoog. Deze camping is absoluut geen aanrader! Wij gaan hier nooit meer naar toe! Wat een vieze bende!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Taunuscamp Hubertushof in Eppstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Taunuscamp Hubertushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Taunuscamp Hubertushof scoort een 3.05 uit 10 op basis van 34 reviews.