Reviews over Eppstein

Prima camping voor een paar dagen

Harrynunspeet,
    27-8-2014

Prima camping om een paar dagen te verblijven.

prima camping

Elly,
    21-8-2014

Als we de beoordelingen hieronder hadden gelezen dan waren we er vast niet naar toe gegaan maar wij vonden het een prima camping. In het ANWB boek stond het als charme camping aangemerkt. Ja het is steil en ja het is verouderd maar wat een mooi uitzicht en wat een rust, lekker 's avonds met een kampvuurtje voor de caravan zitten. En het sanitair is als je uit Italie komt heerlijk: een warme douche en super schone toiletten! Vriendelijke beheerder. Heerlijk Thais restaurant (van de camping af rechts) een super grote en goedkope Aldi in de buurt.

Prima plek voor een paar dagen of doorreis.

Willem,
    7-8-2013

Bij aankomst al meteen het zweet in je handen.."hoe kom ik hier in vredesnaam omhoog met caravan vanuit stilstand?"

Eenmaal dit overwonnen word je te woord gestaan door vriendelijk personeel, die je uitlegt waar je plaats is. Ga eerst even te voet kijken waar je precies moet wezen, waarna je in één ruk je caravan naar boven kunt trekken....want steil is het er zeker!!!

Verzorgde plaatsen waar de natuur gerespecteerd word. Drinkwater en apart water voor allerhande klusjes, rioolput achter je plaats beschikbaar afgesloten door een stop, stroompaal achter je plaats.

Camping is verdeeld in terrassen waardoor er wel loopafstanden zijn bijv. naar het sanitair, helemaal bovenaan, en de winkel/receptie helemaal onderaan. Mensen die slecht ter been zijn, kunnen deze plaats beter mijden. Sanitair is gedateerd en eenvoudig maar wel schoon. Voor de rest heeft deze camping op ons een schone/verzorgde indruk gemaakt.

Van de langsrazende trein in het dal, en de vliegtuigen(Frankfurt) heb je geen last

Prima plek voor een paar rustige dagen

Jack,
    12-11-2012

De camping is een terrassencamping. Sommige stukjes zijn vrij steil. Op verzoek kan de caravan ook door de (zeer goed Nederlands sprekende en vriendelijke) eigenaar naar boven gebracht worden. Wanneer je zelf naar boven gaat loont het de moeite om eerst een plek te zoeken en er dan pas heen te rijden. Op de bovenste terrassen heb je een heel mooi uitzicht over het dal. De terrassen zijn beplant met fruitbomen en schaduwrijk. Water en elektriciteit bij iedere plek. Sanitair is gedateerd maar wel schoon. Broodservice bij de receptie wat van boven wel een behoorlijk eindje lopen is. Wij stonden er eind augustus en waren de enige kampeerders op ons terras waar toch zeker 8 plekken waren. Wij vonden het een fijne rustige camping waar je prima een paar dagen door kunt brengen, vooral als afsluiting van de vakantie, vanaf hier is het niet ver meer naar Nederland.

Mooie terrassencamping!

JB,
    22-8-2011

Mooi gelegen terrassencamping in Eppstein - Niederjosbach, dicht bij Wiesbaden en Mainz. De ontvangst is vriendelijk, het terrein is netjes. De toegangsweg naar de camping en de verschillende terrassen is behoorlijk steil. Vanwege de ligging niet ver van de snelweg af, wordt deze camping door veel mensen als doorgangscamping gebruikt. Maar ook voor een langer verblijf is dit een prima camping! Het uitzicht op het dal is, zeker van de hoger gelegen terrassen, schitterend. Het sanitair is verouderd maar wel schoon! In de directe omgeving kan goed gefietst en gewandeld worden en de natuur is schitterend. Wiesbaden ligt op ongeveer 15 km afstand en is zeker de moeite van een bezoek waard. Absolute rustzoekers kunnen mogelijk gehinderd worden door het overkomende vliegverkeer naar de luchthaven van Frankfurt en, bij een bepaalde windrichting, het geluid van de snelweg. Maar voor wie dit geen bezwaar is, is deze camping zeker een aanrader, ook om langer te verblijven!

Eppstein scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews