Pension Arnold

Gezellig.. goed ontbijt..

geweldig gastvrij

martin hendriks
1-9-2011

geweldig aardige mensen, erg behulpzaam.

prima eten, gezellige kroeg, ideaal om even rustig bij te tanken.

Zeer gastvrij pension

rgossy
19-3-2010

Erg mooie omgeving en pension wat is ingericht om (groepen) motorijders te ontvangen. Zelf reeds 5 keer bezocht en altijd vriendelijk ontvangst. Mooie uitgangspositie voor leuke motor trips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Arnold in Dodenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Arnold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.