Vakantiepark Rhön Residence

Helma de Waardt
9-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Vakantiepark ligt erg mooi, schitterend uitzicht vanaf het balkon. Veel te doen in de omgeving (bezoek Schloss Fasanerie, de Wasserkuppe, Point Alpha, de restaurants in Tann. etc

2008

geweldige plek

M.Westera
17-10-2008

prachtige omgeving en heerlijk rustig

veel te zien b.v in Fulda en omgeving.

Als je van zweefvliegen en modelzweven houdt is er ook veel te doen.

• Onderkomen3

Wij zijn hier geweest en werden op een kamer gezet met uitzicht op een muur. Ondanks dat het hartje zomer was (wel slecht weer) was in het hotel zo goed als niks geopend, zelfs de kroeg was dicht. Gelukkig was er aan de overkant van de weg wel iets open wat erg druk en gezellig was. Schloss Fasanerie en stad Fulda zijn zeker aanraders. Verder is er niks te beleven en komen wij hier nooit meer. De folder/Internet geeft niet duidelijk aan dat dit in de middle of nowhere is en dat er niks te doen is. Helaas.

2006

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Frans Vermeulen
    12-9-2006
    • Onderkomen5

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

GEEN lift en een erge steile weg vanaf het parkeerterrein richting hotel/appartementen, dan nog een steile open stenen trap van zo'n 15 treden en dan pas ben je bij de ingang naar de appartementen/Hotel.

Staat niet goed in de folders!

2005

Wij hebben met z'n vieren afgelopen zomer 2005 een bungalow gehuurd. Erg mooi. Prima omgeving. Huisje schoon en groot. Leuk park. Prachtige wandel omgeving. Mooie barok steden zoals Fulda. Aanrader.

uitstekend van de kamers

carine
    20-2-2005

uitstekend van de kamers.Goed voor de kinderen. ruime keuze van ontbijt.minpunten.avondmaal niet veel keuze.zeker als je een beetje te laat ben rond 8u30 dan is het allemaal uitgedroogd

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rhön Residence in Dipperz-Friesenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rhön Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.