Appartement Pipet

9Fenomenaal

Duitsland, Hessen, Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Pipet

• 9mignet21-07-2009

mooi appartement, Pipet, Diemelsee, Paderborneweg.

Mooi appartement, op de begane grond, eigen opgang. leuke tuin, van alle gemakken voorzien. Groot voordeel is de nederlandse TV met DVD speler. Zwembad in de buurt, zuivere lucht, lekker wandelen. Ligt lekker centraal ten opzichte van Korbach, Willingen en Winterberg. Heerlijk zwemmen in de Diemelsee. Een echte aanrader. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Appartement Pipet