Vakantiehuis Haus Beekhof & Rund um Haus

Vakantiehuis
Weer vandaag13°
Vakantiehuis Haus Beekhof & Rund um Haus

2 reviews over Vakantiehuis Haus Beekhof & Rund um Haus in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis in top omgeving

Patrick Daling
14-8-2017

Dit vakantiehuis is top verzorgd, lekker ruim en super gezellig ingericht als relax huis op de berg. Lekker eten dichtbij, veel dingen om te doen en de alpenweides in de achtertuin. Heerlijk ' ochtends een kop koffie in het zonnetje met uitzicht over sauerland. Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Haus Beekhof was fantastisch

fam den Ouden
7-6-2017

Een prachtig huis met een gezellige inrichting, op een hele mooie lokatie. Super uitzicht over het landschap. Wakker worden met fluitende vogeltjes. 5 min met de auto naar de bakker om verse broodjes te halen. Een complete keuken met een geweldig koffiezetapparaat met verse koffiebonen. Nederlandse tv zenders, Wij zijn geweest met 9 personen ( 5 volw, kinderen in de leeftijd van 3, 15, 17, 18) Als verrassing stond de jacuzzi opgebouwd. Nou hier is uitgebreid gebruik van gemaakt. tja en in de omgeving is heel veel te zien en te doen. Je moet er wel voor in de auto stappen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Beekhof & Rund um Haus in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Beekhof & Rund um Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.