Hotel Göbels Seehotel Diemelsee

Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag22°10°
Hotel Göbels Seehotel Diemelsee

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Seehotel Diemelsee voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Göbels Seehotel Diemelsee in het Nederlands

Goed!

John en Angela
16-8-2019

Mooie ligging, fijne kamer, lekker ontbijt. De receptiedame bij inchecken troffen we op het verkeerde tijdstip, chagrijnig en ongeintreseerd. Ander receptiepersoneel behulpzaam en aardig.

fantastische kwaliteit voor zijn prijs

Fam. Braeckevelt
22-2-2019

We waren er begin februari. in het week-end een fantastisch ontbijt, de maandag wat het iets minder en werd er ook minder vlug aangevuld maar het was nog altijd OK. Het avond eten was in buffetvorm en er was voor ieder wat wils, vis, vlees, vegetarisch... wij hadden een duplex familiekamer in het aparte gebouw dat ook dicht bij de speeltuin en speelhal ligt. een héél mooie kamer met aparte living. Het zwembad is inderdaad niet groot maar er is wel een stuwmechanisme waardoor je eindeloos kan zwemmen. Onze zoon van 12 was nog gratis!! wij vinden dit hotel zeker een aanrader zowel voor gezinnen met kleine als grote kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Prima hotel met een slechte keuken

Emile Strating
2-2-2019

Het is een prima hotel met goede voorzieningen. Wellnes is compleet, sauna's, stoomcabine, zonnebank,rustruimtes en zwembad, klein maar groot genoeg. Voor de kinderen een speelparadijs, overdekt. Kamers worden goed schoongemaakt. De viersterren waard. Het restaurant is slecht. Het eten wat we van de kaart bestelde had de kwaliteit van een slechte cafetaria. Opgewarmd eten uit de magnetron daar leeekt het in ieder geval op. De schnitzels waren industrieel gemaakt. Het zelfde formaat en dun.. Het buffet zag er aardig uit, maak ook hier, het eten wrd warm gehouden. Volgens mij geen kok in de keuken. Voor de rest van het verblijf buiten het hotel gegeten. Binnen 5km is er een helminghausen een gasthof waar wel een kok in de keuken staat en het eten goed is op 20 km zijn er plaatsen met meerdere restaurants.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk

R. Geerlings
14-10-2018

Prachtige kamer met mooi uitzicht over het meer. Goede voorzieningen, schoon. Welness prima. Geweldig ontbijt met zeer uitgebreide keuze. Jammer dat een paar voorzieningen inde s auna buiten bedrijf waren. In restaurant vonden wij het hoofdgerecht niet echt geweldig. 1x buffet was voor ons voldoende.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Redelijk hotel maar geen 4-sterren

Kees
6-9-2018

Groot hotel met veel kamers waarvan een aantal is gerenoveerd. We hadden om een rustige kamer gevraagd maar kregen een oude kamer aan de straatzijde. Na overleg konden we naar een rustige, gerenoveerde kamer. Een mooie kamer met een klein balkon en een ruime badkamer met inloopdouche. Slapen op de 1e verdieping en daar stond ook een kast. Beneden stond geen kast, dus kon je daar geen spullen inleggen. Daarom stonden onze tassen etc. onder de trap. Volgens de receptie waren er vier koks ziek en hebben ze gekozen voor een buffet. Het menu was wel vastgesteld en je kon kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Het vlees of de vis was niet altijd gaar. Dat hebben we teruggegeven aan de keuken. Ook was de pasta een keer koud en niet gaar. Door de keuken is alles weer ververst en dus konden we toch nog eten. Zwembad is voor zo'n groot hotel te klein. Rustig in de sauna zitten ging niet door ernaast gelegen zwembad en bezoekers.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goedgelegen hotel, lekker eten en kindvriendelijk!

van den Broek
20-8-2018

Hotel ligt prachtig, mooi uitzicht vanaf balkon over het meer (kmr 225). Ruime kamer, kinderen op aparte kamer. We zaten boven de keuken dus wat rumoerig maar was goed te doen. Airco gemis. Kamer netjes ondanks wat gedateerd meubilair. Ontbijt en diner (vlees/vis) heerlijk, ook vegetarisch, veel salades. Kinderkaart, naar vragen. Klein bad maar onze kids en wij vonden het super om vanuit hotelkamer zo naar t bad te kunnen na dagje uit. Relaxstoelen binnen en buiten. Soms het bad of speelhuis Sharky voor ons alleen! Fantastische apartespeelruimte en knuffelkonijntjes. Voor t meer wel schoentjes meenemen ivm scherpe stenen. Kies kamer met meerzicht! Bar naast receptie niet open, geen functie. Geen vertier 's avonds. Had best een keer gekund. Waterkoker op kamer. Lunch zelf verzorgen, geen winkel in Heringhausen. Of paar broodjes kaas/jam mee vh ontbijt in lunchbox ;-) Klein koelkastje maar ok. Veel te doen in de omgeving. Supervakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige dagen mogen beleven daar.

Joling
6-8-2018

Prima locatie, ruime schone kamers, heel vriendelijk personeel al spreken ze alleen Duits. Enige min puntje was een in onze ogen te klein zwembad en je kon wel ik het meer zwemmen maar het scherpe stenen strand vereist wel zwemschoenen.

Het is een mooi hotel..onze hotel ook prima .

Bianka
28-9-2017

Het hotel is prima,het ontbijt en diner is erg verzorgd.De omgeving is erg mooi,en je kan heerlijk wandelen.wil je liever wat drukte ..ga dan naar willigen of korbach.je kunt in het hotel gebruik maken van het zwembad en de solarium.sauna en bubbelbad tegen betaling van 2 euro.ook kan je je laten masseren.je kunt ook elektrische fietsen huren. Voor mensen die van rust houden is dit een mooie omgeving.

prima hotel

loteling
30-7-2017

prima hotel , deftige ruime kamer, klein balkonnetje. volgens de folder buffet of 3 gangen menu ....steeds buffet.redelijke kwaliteit. mooie wandel omgeving.wandel wegen vertrekkend van het hotel.

goed hotel

vicky nimmegeeres
29-7-2017

leuk hotel, gelegen in een mooie en rustige omgeving, er is een klein zwembad aanwezig voor de kinderen was dit groot genoeg, mooie en ruime kamers die proper zijn , voorzien van extra handdoeken en badjas voor als je wil zwemmen. in het hotel is geen animatie voorzien, buiten is er een lokaal voor de kinderen met binnenspeeltuintje en voetbalspel. het eten is in buffetvorm en lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Eten en drinkenDiner, Welkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Verwarmd

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Göbels Seehotel Diemelsee in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Göbels Seehotel Diemelsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.