Hotel Göbels Seehotel Diemelsee

7.4Goed

Duitsland, Hessen, Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Seehotel Diemelsee voor je op een rij gezet:

• Sauna

109 reviews over Hotel Göbels Seehotel Diemelsee

• 6M Lemmens21-09-2020

Geen fijn verblijf gehad

Veel lawaai in hotel. Naast hotel waren bouwwerken. Elke ochtend vanaf half acht bouwwerken met een groot drilboor. In het weekend veel overlast van buren die tot vier uur in de nacht op het balkon zaten te kletsen. Geen goede nachtrust en zijn eerder naar huis gegaan. Waardeloos hotel.

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    8John en Angela16-08-2019

Goed!

Mooie ligging, fijne kamer, lekker ontbijt. De receptiedame bij inchecken troffen we op het verkeerde tijdstip, chagrijnig en ongeintreseerd. Ander receptiepersoneel behulpzaam en aardig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fam. Braeckevelt22-02-2019

fantastische kwaliteit voor zijn prijs

We waren er begin februari. in het week-end een fantastisch ontbijt, de maandag wat het iets minder en werd er ook minder vlug aangevuld maar het was nog altijd OK. Het avond eten was in buffetvorm en er was voor ieder wat wils, vis, vlees, vegetarisch... wij hadden een duplex familiekamer in het aparte gebouw dat ook dicht bij de speeltuin en speelhal ligt. een héél mooie kamer met aparte living. Het zwembad is inderdaad niet groot maar er is wel een stuwmechanisme waardoor je eindeloos kan zwemmen. Onze zoon van 12 was nog gratis!! wij vinden dit hotel zeker een aanrader zowel voor gezinnen met kleine als grote kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Emile Strating02-02-2019

Prima hotel met een slechte keuken

Het is een prima hotel met goede voorzieningen. Wellnes is compleet, sauna's, stoomcabine, zonnebank,rustruimtes en zwembad, klein maar groot genoeg. Voor de kinderen een speelparadijs, overdekt. Kamers worden goed schoongemaakt. De viersterren waard. Het restaurant is slecht. Het eten wat we van de kaart bestelde had de kwaliteit van een slechte cafetaria. Opgewarmd eten uit de magnetron daar leeekt het in ieder geval op. De schnitzels waren industrieel gemaakt. Het zelfde formaat en dun.. Het buffet zag er aardig uit, maak ook hier, het eten wrd warm gehouden. Volgens mij geen kok in de keuken. Voor de rest van het verblijf buiten het hotel gegeten. Binnen 5km is er een helminghausen een gasthof waar wel een kok in de keuken staat en het eten goed is op 20 km zijn er plaatsen met meerdere restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8R. Geerlings14-10-2018

Heerlijk

Prachtige kamer met mooi uitzicht over het meer. Goede voorzieningen, schoon. Welness prima. Geweldig ontbijt met zeer uitgebreide keuze. Jammer dat een paar voorzieningen inde s auna buiten bedrijf waren. In restaurant vonden wij het hoofdgerecht niet echt geweldig. 1x buffet was voor ons voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Kees06-09-2018

Redelijk hotel maar geen 4-sterren

Groot hotel met veel kamers waarvan een aantal is gerenoveerd. We hadden om een rustige kamer gevraagd maar kregen een oude kamer aan de straatzijde. Na overleg konden we naar een rustige, gerenoveerde kamer. Een mooie kamer met een klein balkon en een ruime badkamer met inloopdouche. Slapen op de 1e verdieping en daar stond ook een kast. Beneden stond geen kast, dus kon je daar geen spullen inleggen. Daarom stonden onze tassen etc. onder de trap. Volgens de receptie waren er vier koks ziek en hebben ze gekozen voor een buffet. Het menu was wel vastgesteld en je kon kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Het vlees of de vis was niet altijd gaar. Dat hebben we teruggegeven aan de keuken. Ook was de pasta een keer koud en niet gaar. Door de keuken is alles weer ververst en dus konden we toch nog eten. Zwembad is voor zo'n groot hotel te klein. Rustig in de sauna zitten ging niet door ernaast gelegen zwembad en bezoekers.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9van den Broek20-08-2018

Goedgelegen hotel, lekker eten en kindvriendelijk!

Hotel ligt prachtig, mooi uitzicht vanaf balkon over het meer (kmr 225). Ruime kamer, kinderen op aparte kamer. We zaten boven de keuken dus wat rumoerig maar was goed te doen. Airco gemis. Kamer netjes ondanks wat gedateerd meubilair. Ontbijt en diner (vlees/vis) heerlijk, ook vegetarisch, veel salades. Kinderkaart, naar vragen. Klein bad maar onze kids en wij vonden het super om vanuit hotelkamer zo naar t bad te kunnen na dagje uit. Relaxstoelen binnen en buiten. Soms het bad of speelhuis Sharky voor ons alleen! Fantastische apartespeelruimte en knuffelkonijntjes. Voor t meer wel schoentjes meenemen ivm scherpe stenen. Kies kamer met meerzicht! Bar naast receptie niet open, geen functie. Geen vertier 's avonds. Had best een keer gekund. Waterkoker op kamer. Lunch zelf verzorgen, geen winkel in Heringhausen. Of paar broodjes kaas/jam mee vh ontbijt in lunchbox ;-) Klein koelkastje maar ok. Veel te doen in de omgeving. Supervakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Joling06-08-2018

Geweldige dagen mogen beleven daar.

Prima locatie, ruime schone kamers, heel vriendelijk personeel al spreken ze alleen Duits. Enige min puntje was een in onze ogen te klein zwembad en je kon wel ik het meer zwemmen maar het scherpe stenen strand vereist wel zwemschoenen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Bianka28-09-2017

Het is een mooi hotel..onze hotel ook prima .

Het hotel is prima,het ontbijt en diner is erg verzorgd.De omgeving is erg mooi,en je kan heerlijk wandelen.wil je liever wat drukte ..ga dan naar willigen of korbach.je kunt in het hotel gebruik maken van het zwembad en de solarium.sauna en bubbelbad tegen betaling van 2 euro.ook kan je je laten masseren.je kunt ook elektrische fietsen huren. Voor mensen die van rust houden is dit een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

• 8loteling30-07-2017

prima hotel

prima hotel , deftige ruime kamer, klein balkonnetje. volgens de folder buffet of 3 gangen menu ....steeds buffet.redelijke kwaliteit. mooie wandel omgeving.wandel wegen vertrekkend van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Göbels Seehotel Diemelsee info