Vakantiehuis Die Lindelei

VakantiehuisWeer vandaag13°8°
Vakantiehuis Die Lindelei
9,1

19 reviews over Vakantiehuis Die Lindelei in het Nederlands

Super ruim en comfortabel huis

Fam Reeken
9-2-2017

We hebben erg genoten van de ruime kamers en gezellige woonkeuken. Een zeer complete vakantiewoning van alle gemakken voorzien. Grote wasmachine en droger aanwezig, 2 douches en een aparte badkamer. Voor de kinderen een aparte speelkamer, met tafeltennistafel en voetbaltafel. Er is ook een ledikantje, badje en kinderstoel aanwezig en huis is voorzien van traphekjes, voor de allerkleinste genoeg comfort!

Klein maar leuk zwembad op loopafstand. En een ruime tuin waar de kinderen ook los kunnen! Kortom een geweldige locatie, nog geen 20 minuten rijden van Willingen!

Oude reviews (archief)

heerlijk verblijf

Loes
19-10-2016

Heerlijk ruim huis met alle gemakken en ruimte voor kinderen met o.a. een pingpongtafel in landelijke omgeving. Gelukkig ging het ook nog op tijd sneeuwen zodat we in Willingen konden skiën. Zowel grootouders, ouders als kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

Geweldige vakantie in een geweldig huis

patrick
1-8-2016

Dit huis is ideaal voor een grote groep met kinderen.

Heel veel ruimte, sanitair en keuken meer dan in orde.

En voor de kinderen een ruime speelkamer.

Zeer goede afwikkeling van alle formaliteiten met de eigenaar.

Geen zwembad. Zwembad in dorp was ook tijdelijk gesloten

mooi, groot huis

Ina
18-5-2016

We hebben van jong (3 jaar) tot minder jong (76 jaar) genoten in dit mooie huis. Mooie ruime speelkamer binnen en een trampoline en boomhut in de tuin.

Dichtbij de Diemelsee waar je heerlijk kan varen.

geweldig huis

Debor
9-2-2016

Zeer compleet ruim huis , zeker met kinderen! Goed om te onthouden.

Geweldig!

Sabine
1-9-2015

Prachtig groot ruim huis met speelkamer en speelgoed.Het huis is echt van alle gemakken voorzien. Een enorme tuin met wandelroutes direct vanuit de tuin. Het meer is een paar minuten lopen. Daar hebben we gezwommen en bootjes gehuurd. Heerlijk eten in de buurt. We waren met vier kinderen tussen 9 en 18 en opa oma en oom en tante voor iedereen was er ruimte in huis en genoeg te doen in de omgeving. Het huis was schoon en slechts een paar uur rijden van huis.

Fantastisch huis in Sauerland

Judith Janisse
12-1-2015

Fantastische vakantiewoning in Sauerland. We zijn hier met drie gezinnen (in de leeftijd van 4 tot en met 80) geweest. Het is een geweldig huis van alle gemakken voorzien. Erg veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Enige nadeel is dat Winterberg net wat verder weg is. Als je wilt skiën (als er sneeuw ligt; en dat geluk hadden we), is Winterberg best wel een eindje rijden. Voor de rest top !!!!

Prachtige lokatie. Fantastisch huis!!

Dolf en Jolanda
26-8-2014

Dit prachtige ruime vakantie huis was een feestje voor ons allemaal. We hebben er 2 weken gebivakkeerd met 2 gezinnen met jonge kinderen. Prima ruimte, vooral nu het weer ook wat tegen zat. Voor de kinderen veel speelruimte, en zelfs voldoende speelgoed aanwezig.

De tuin was ook een feest. Vooral de jongens konden zich uitleven in de prachtige boomhut.

Mooie omgeving, genoeg te doen.

Kortom, een aanrader!

Een ontdekking!

Monique72
7-6-2014

Mooi, kindvriendelijk, netjes en ruim huis in een prachtig gebied. Leuke, goed aangegeven wandelroutes. Je loopt zo naar de Diemelsee waar je bootjes kunt huren. De eigenaresse is erg vriendelijk, ze geeft je leuke tips zoals het backfest; heerlijke vlaai gegeten, gebakken door de vrouwen uit het dorp. Het is alsof de tijd hier even heeft stilgestaan. De kinderen willen hier voor altijd blijven wonen. We komen gewoon terug!

Fantastisch huis voor grote groep

Mireille de Ruiter
16-3-2014

In de voorjaarsvakantie hebben we met zijn 10-en, waaronder 4 kinderen (jongste 9, oudste 13) een heerlijke vakantie gehad. Voor de kinderen een slaap- en speelzolder om van te dromen, beneden nog een grote aparte speelruimte en ook buiten heel veel ruimte. Bij ons vertrek stond er al een boomhut in de 'steigers' dus die zal binnenkort ook wel klaar zijn. Maar ook de volwassenen hebben het zeer naar hun zin gehad. Het huis is niet alleen heel ruim maar ook opvallend goed afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Het enige minpuntje is dat toe wij er waren de wifi niet echt betrouwbaar bleek. Het huis is verder een goede uitvalsbasis om te gaan zwemmen (om de hoek is een leuk echter niet al te groot zwembad), Willingen is niet al te ver en ook Winterberg is te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Die Lindelei in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Die Lindelei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Die Lindelei scoort een 9.11 uit 10 op basis van 20 reviews.