Hotel Maritim Rhein-Main

Luxe hotelWeer vandaag24°7°
Hotel Maritim Rhein-Main

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Rhein-Main voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maritim Rhein-Main in het Nederlands

Zakelijk

Goed hotel voor een zakenreis

john
20-8-2013

Goed hotel met prima faciliteiten, enigszins gedateerd, een echte sleutel voor je kamer :) Maar verder goede service, super ontbijt en dicht bij Darmstadt city voor leuke restaurants en kroegjes. De service van het personeel is meer dan goed te noemen. Als je van traditionele Duitse hotels houdt is dit een aanrader.... Maar niet echt een vakantie hotel. dat dan weer niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Rhein-Main in Darmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Rhein-Main zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.