Hotel Ibis Darmstadt City

7.4Prijs/kwaliteit
7.2Service
7.3Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Darmstadt City voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Darmstadt City in het Nederlands

• 7Bernard30-07-2014

Prima voor één nacht

Wij hebben hier een tussenstop gemaakt tijdens onze reis van Oostenrijk naar huis. Het hotel is makkelijk bereikbaar en er kan gratis geparkeerd worden in de ondergelegen parkeergarage. Deze parkeergarage is overigens erg smal!!

De ontvangst was prima en vriendelijk. De hotelkamer was wat klein, maar zag er verder prima en schoon uit. De bedden waren goed. Wij hebben in ieder geval prima geslapen. Het extra bed waar wij om gevraagd hadden, was gerealiseerd door het bureau naar beneden te klappen. De badkamer is gerealiseerd in hoek van de hotelkamer en is een soort halfronde cabine waarin een douche, wc en wastafel is opgenomen. Het functioneerde allemaal prima, maar je krijgt er wel een beetje een "caravan-gevoel" van. Het hotel ligt in een druk gedeelte van de stad. Geluid van buiten viel tijdens ons verblijf mee.

Het ontbijt was eenvoudig, maar van goede kwaliteit. Wel werd het één en ander slecht aangevuld. Wil je uitgebreide keuze hebben, dan dien je dus vroeg op te staan.

7Eten
    6Ligging

Met jonge kinderen

• 6Jeroen16-06-2011

Achterstallig onderhoud

Ik kom jaarlijks in dit hotel voor een beurs bezoek, maar moet helaas constateren dat de kwaliteit van het Ibis product hier sterk uiteruit is gegaan. Kamers zijn schoon, maar beginnen slijtage te vertonen. Nog steeds CRT TV's. In de Zomermaanden wil je geen kamer aan de straat zijde. Erg gehorig maar je raam moet open, er is geen airco in het hotel. De garage heeft een auto lift systeem om effecient de ruimte te benutten, maar deze werken allemaal niet meer. Veel deuren van de liften zijn defect. Garage is niet meer bewaakt (Wordt niet meer afgesloten). Ontbijt is beperkt, maar wel continentaal en voldoet voor de €9,- Volgend jaar toch maar eens een ander hotel proberen, erg jammer.

6Eten
    5Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    5Service
    8Ligging

Zakelijk

• 7Jan17-01-2011

Prima doorreishotel

Hotel gebruikt op doorreis naar Oostenrijk. Goede kamers voor een redelijke prijs. Het ontbijt was uitstekend. Parkeren kon (gratis) in de overdekte parkeergarage, ideaal!

8Eten
    7Ligging

• 7Jan15-01-2011

Prima hotel

Hotel gebruikt op doorreis naar Oostenrijk. Hotel heeft prima kamers en een uitstekend ontbijt. Auto kon (gratis) binnen geparkeerd worden, ideaal.

7Eten
    7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 8Nicole17-05-2010

Prima doorreishotel

Prima kamers Heerlijk ontbijt Als je later aankomt is het helaas niet meer mogelijk om een kinderbed in de kamer te laten zetten. Onze zoon mocht wel kostenloos bij ons in bed slapen, maar uiteindelijk heeft hij in eigen slaapzak op een minibankje kunnen slapen. Ga hier niet heen in een grote auto of met een caravan of aanhanger, want de doorgang van de parkeergarage is heel erg krap. Kosten hiervoor zijn euro 5 (24h) of je kunt er gewoon uitrijden. Al met al een prima hotel voor een nacht.

8Eten
    8Kamers
    8Service
    8Ligging

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Ibis Darmstadt City

0 vragen over Hotel Ibis Darmstadt City

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats