Hotel H+ Hotel Darmstadt

Hotel H+ Hotel Darmstadt
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Darmstadt voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel H+ Hotel Darmstadt in het Nederlands

Hoofdprijs

Frans
10-8-2015

Wij hebben via een internetsite voor een ongelooflijk lage prijs 9 overnachtingen geboekt in dit hotel inclusief ontbijt. De prijs-kwaliteit verhouding was voor ons dan ook een 10. We hadden een kamer aan de zuidoostkant en hadden daardoor geen zon in de namiddag, wat een voordeel was, doordat het zeer warm was tijdens ons verblijf. De kamer was prima en er was zelfs een keukentje met een koelkastje. Het ontbijt was uitgebreid en voldeed volledig aan de verwachtingen. Vanuit Darmstadt kun je prachtige tochten maken naar onder meer Heidelberg, Frankfurt, Mainz en Wiesbaden, maar ook naar kleinere steden als Speyer en Worms. Ook de natuur is erg mooi, zoals het Odenwald, de Bergstrasse en de Taunus. Kortom, we hebben 10 heerlijke dagen gehad, waarbij het 's avonds op een van de terrasjes van Darmstadt (20 a 25 minuten lopen) erg gezellig was. Restaurants zijn er voldoende en tegen een zeer aantrekkelijke prijs, duidelijk goedkoper dan in Nederland.

Oké voor een tussenstop

rudi
25-7-2014

Wij boekten de familiekamer voor de 'hoofdprijs'. Bij aankomst bleek de kamer 2 naast elkaar gelegen twin-kamers te zijn: niet zoals op de foto's en omschrijving 'rustig aan de 8terkant' te liggen, maar direct aan de drukke straat. Na onze klacht werden we gecompenseerd met een gratis ontbijt. De kamer op de foto bleek reeds geboekt. Vreemd.

Mooi hotel aan de rand van het centrum...

Marie- Josee en Bert
4-8-2013

Mooi hotel met zeker mooie kamers. Alles keurig netjes en schoon. We hadden een kamer aan de straatkant... dat was iets minder... bijna de hele nacht autoverkeer te horen. Het ontbijt daarentegen zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Hotel goed voor een tussenstop.

Goede prijs kwaliteit

Werner
18-7-2012

Hotel Ramada is een zakenhotel of prima geschikt voor 1 overnachting.

Degelijk basic hotel, ruime kamers, goede ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Darmstadt in Darmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Darmstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Darmstadt scoort een 7.8 uit 10 op basis van 4 reviews.