Hotel Atlanta

3 reviews over Hotel Atlanta in het Nederlands

Sauber / zentral / preiswert

Gina leo
19-9-2017

Sehr sauberes 3 Sterne Hotel . Hotelzimmer war sehr schön eingerichtet ,gute Matratzen. Super Frühstück. Das personal sehr sachlich und höflich. Check in & out sehr schnell und reibungslos 👍

Sehr gut

Robert barun
23-7-2017

Sauberes und preiswertes Hotel.

Vriendelijk, zeer schoon, vlotte service,

R.H. de Vries
2-7-2017

1 nacht geweest, van noord Nederland naar noord Italie, en direct weer geboekt voor de terug weg naar huis, in dit Hotel overnacht met mijn vrouw, dochter, schoonzoon, en hun kind van 6 maanden, zeer schone kamers, het ontbijt ziet er verzorgd uit en met veel keuzes., wanneer we die kant weer eens op gaan, zal ik er zeker weer boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Atlanta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlanta in Darmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlanta scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.