Reviews over Darmstadt

Vriendelijk, zeer schoon, vlotte service,

R.H. de Vries,
    2-7-2017

1 nacht geweest, van noord Nederland naar noord Italie, en direct weer geboekt voor de terug weg naar huis, in dit Hotel overnacht met mijn vrouw, dochter, schoonzoon, en hun kind van 6 maanden, zeer schone kamers, het ontbijt ziet er verzorgd uit en met veel keuzes., wanneer we die kant weer eens op gaan, zal ik er zeker weer boeken

Hoofdprijs

Frans,
    10-8-2015

Wij hebben via een internetsite voor een ongelooflijk lage prijs 9 overnachtingen geboekt in dit hotel inclusief ontbijt. De prijs-kwaliteit verhouding was voor ons dan ook een 10. We hadden een kamer aan de zuidoostkant en hadden daardoor geen zon in de namiddag, wat een voordeel was, doordat het zeer warm was tijdens ons verblijf. De kamer was prima en er was zelfs een keukentje met een koelkastje. Het ontbijt was uitgebreid en voldeed volledig aan de verwachtingen. Vanuit Darmstadt kun je prachtige tochten maken naar onder meer Heidelberg, Frankfurt, Mainz en Wiesbaden, maar ook naar kleinere steden als Speyer en Worms. Ook de natuur is erg mooi, zoals het Odenwald, de Bergstrasse en de Taunus. Kortom, we hebben 10 heerlijke dagen gehad, waarbij het 's avonds op een van de terrasjes van Darmstadt (20 a 25 minuten lopen) erg gezellig was. Restaurants zijn er voldoende en tegen een zeer aantrekkelijke prijs, duidelijk goedkoper dan in Nederland.

Prima voor één nacht

Bernard,
    30-7-2014

Wij hebben hier een tussenstop gemaakt tijdens onze reis van Oostenrijk naar huis. Het hotel is makkelijk bereikbaar en er kan gratis geparkeerd worden in de ondergelegen parkeergarage. Deze parkeergarage is overigens erg smal!!

De ontvangst was prima en vriendelijk. De hotelkamer was wat klein, maar zag er verder prima en schoon uit. De bedden waren goed. Wij hebben in ieder geval prima geslapen. Het extra bed waar wij om gevraagd hadden, was gerealiseerd door het bureau naar beneden te klappen.

De badkamer is gerealiseerd in hoek van de hotelkamer en is een soort halfronde cabine waarin een douche, wc en wastafel is opgenomen. Het functioneerde allemaal prima, maar je krijgt er wel een beetje een "caravan-gevoel" van.

Het hotel ligt in een druk gedeelte van de stad. Geluid van buiten viel tijdens ons verblijf mee.

Het ontbijt was eenvoudig, maar van goede kwaliteit. Wel werd het één en ander slecht aangevuld. Wil je uitgebreide keuze hebben, dan dien je dus vroeg op te staan.

Oké voor een tussenstop

rudi,
    25-7-2014

Wij boekten de familiekamer voor de 'hoofdprijs'. Bij aankomst bleek de kamer 2 naast elkaar gelegen twin-kamers te zijn: niet zoals op de foto's en omschrijving 'rustig aan de 8terkant' te liggen, maar direct aan de drukke straat. Na onze klacht werden we gecompenseerd met een gratis ontbijt. De kamer op de foto bleek reeds geboekt. Vreemd.

Wat ouderwets maar met charme.

22-2-2014

Wie niet van anonieme hotelketens houdt, maar graag centraal in een historisch, particulier geleid huis terecht komt, zit hier goed. Voor de beheerders de goede wens, dat ze energie en tijd voor de geleidelijke modernisering hebben. Ik heb mij hier lekker gevoeld.

Darmstadt scoort een 7 uit 10, op basis van 7 reviews