Hotel Haus Monika

Laatste review

Super vriendelijk

Erwin van der Kolk,
4-4-2011

Heb verschillende keren tijdens beursbezoek in Haus Monika geslapen, en alles klopt aan dit hotel. Het eten is super maar wel prijzig, maar voor de rest is het een schoon en super rustig gelegen hotel wat je zeker niet verwacht als je naar de ligging van het hotel kijkt

1 review over Hotel Haus Monika in het Nederlands

Super vriendelijk

Erwin van der Kolk
4-4-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Monika in Büttelborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Monika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.