Camping Auenland

119 reviews over Camping Auenland

• 2019
    8Marianne vd wiel02-09-2019

Mooie plek

Gezellige en gemoedelijke camping. Niet al te groot. Douchen bij de prijs inbegrepen. Schoon sanitair. Goed restaurant met beperkte kaart. Rivier loopt langs de camping. Met plezier hier gekampeerd. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marianne vd Ende25-08-2019

Tot rust komen op een fantastische plek!

Deze zomer weer fijne weken gehad. Heel heet weer, maar ook wisselvallig weer. Mijn ouders ook op bezoek gehad. Mijn moeder zit in een rolstoel en zij heeft gebruik kunnen maken van de voor invalide geschikte toilet/ wasruimte. Een hele ruime badkamer, met verhoogd toilet, armsteunen, een douche, douchestoel...alles vooral heel erg ruim, zodat je je gemakkelijk kon bewegen. Binnen deze badkamer is trouwens ook een aankleedkussen voor baby’s. Kortom, voor meerdere doeleinden geschikt. Schoon en goed onderhouden. Verder was het restaurant op de camping geopend van woensdag t/m zondag. Eenvoudige, maar erg lekkere maaltijden en goed betaalbaar. Buiten openingstijd kun je overdag gekoelde dranken uit een koelkast kopen en staan er kannen met thee en koffie klaar. Daarnaast is er een kleine ‘huis’bibliotheek, waar je gratis boeken kunt lenen. Wijzelf hebben hier volop gebruik van gemaakt en ook enkele boeken achtergelaten. Een topvakantie!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Provoost Petra19-08-2019

Mooi

Mooie camping ,veel groen en gezellig.Een groot nadeel is echter de heel veel muizen die er heersen.Doe hier aub iets aan want niet iedereen vindt die diertjes leuk en zeker niet als ze onder je tentzeil 's nachts beginnen graven.Een echte muizenplaag!!!Het is de natuur maar teveel is teveel!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• Oude reviews

8Bep30-08-2017

Prima camping!

Prima camping! Grote plekken. Goede grasmat. Mooi toiletgebouw! We hebben langs de Lahn gefietst. Marburg een mooie stad om te bezoeken. Eetgelegenheid op maandag en dinsdag gesloten. Jammer!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Geert16-09-2016

prima camping

Camping ligt aan de Lahn. Plaatsen zijn royaal maar niet duidelijk aangegeven. Direct naast de camping eeen spoorbaan en doorgaande weg. Deze zijn wel te horen, met name de weg kan 's morgens storend zijn. Restaurant heeft beperkte kaart maar wat ze aanbieden is goed. Verder zijn er in de directe omgeving weinig andere eetgelegenheden en hiervoor moet je naar bv Marburg. Deze leuke stad is via goede fietsroute te bereiken. Biedenkopf ook nog wel de moeite waard maar niet bijzonder. Als Nederlander vond ik dat ik Oraniënburg bij Dillenburg toch eens gezien moest hebben. Dit is vanuit de camping goed met de auto te doen en zeker interessant. Leuke camping voor paar dagen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 10marianne vd ende06-07-2016

Ontspannen, genieten: een fantastische camping!

Een goed onderhouden camping, ruime plaatsen en fantastisch sanitair gebouw. Verwacht hier geen disco en/ of druk entertainment, maar rust, gezelligheid, vriendelijk personeel en veel natuur op en rondom de camping. Leuke steden in de directe omgeving, ook voor kinderen genoeg te beleven. Het mooie Lahntalfietspad loopt langs de camping. Op de camping zijn fietsen te huur.

Het enige wat iets minder luxe is, is het eenvoudige zwembad, maar op een warme zomerdag geeft het prima verkoeling. In de stad Marburg, een kwartiertje rijden met de auto, vindt je een groot, modern zwembad.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Simone05-07-2016

Een rustieke, kleine familie camping

De camping ligt heerlijk aan het riviertje, wat direct het vakantie gevoel geeft. Het sanitair is echt prima! De gastvrijheid van de eigenaars en het personeel geeft tevens een goed gevoel. Je kan goed en betaalbaar eten in het restaurant. Speeltuin is erg leuk voor kinderen (tot een jaar of 10-12). Zwembad is lekker voor de verkoeling.

Minpuntje; het campingrestaurant had geen kinderstoel aanwezig en bij ons vertrek was de eigenaresse even ruim 3 kwartier weg, terwijl ze van ons vertrek op de hoogte was, zodat we op haar moesten wachten wilden we betalen. We hebben netjes een berichtje achter gelaten dat we niet konden wachten ivm het slaapje van onze baby en hadden netjes dan ook bij terugkomst in NL de rekening in de brievenbus. Top service! Leuke camping om weer terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8-18-09-2015

Nette camping. Uitstekend geschikt voor senioren, ouders met jonge kinderen of fietsers die 'on the road' zijn. Voor gezinnen met tieners minder geschikt. Sanitair erg netjes; systeem van pasjes is niet altijd even handig. Wellicht een idee om meerdere pasjes per gezin uit te geven?

Gereisd in september 2015

• 8-31-08-2015

Mooie camping, ruime plaats, goed verzorgde en verwarmde douche en toiletvoorzieningen!

Gereisd in augustus 2015

• 9marianne vde30-08-2015

Het blijft een mooie, kleinschalige camping!

De camping bezoeken wij al jaren. Het is een mooie, rustige camping met fantastisch sanitair. Zelfs geschikt voor invaliden en een babyverschoonruimte. Voor warm water en douchen moet inderdaad betaald worden, maar als je hier zuinig ( milieu!) mee omgaat, door bv tussendoor de douche even uit te zetten, is het helemaal niet zo duur. Het zwembad is eenvoudig, maar op een warme dag wel verkoelend. Het restaurant is eenvoudig, maar verzorgt heerlijke maaltijden. De campingplaatsen zijn ruim met de meesten 16 -ampere stroom. Wifi bij de receptie nu gratis, maar bereik matig. Tip: via Tmobile op mijn mobiel had ik dit jaar een Travel -en -Surf pas gekocht en alhoewel traag, had ik elke dag internet in de caravan! Deze camping is en blijft voor ons een echte aanrader. Rustig, mooie natuur, vriendelijk personeel!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015