Camping Auenland

13 reviews over Camping Auenland in het Nederlands

Prima camping!

Bep,
30-8-2017

Prima camping! Grote plekken. Goede grasmat. Mooi toiletgebouw! We hebben langs de Lahn gefietst. Marburg een mooie stad om te bezoeken. Eetgelegenheid op maandag en dinsdag gesloten. Jammer!

Gereisd met partner in augustus 2017

prima camping

Geert
16-9-2016

Camping ligt aan de Lahn. Plaatsen zijn royaal maar niet duidelijk aangegeven. Direct naast de camping eeen spoorbaan en doorgaande weg. Deze zijn wel te horen, met name de weg kan \'s morgens storend zijn. Restaurant heeft beperkte kaart maar wat ze aanbieden is goed. Verder zijn er in de directe omgeving weinig andere eetgelegenheden en hiervoor moet je naar bv Marburg. Deze leuke stad is via goede fietsroute te bereiken. Biedenkopf ook nog wel de moeite waard maar niet bijzonder. Als Nederlander vond ik dat ik Oraniënburg bij Dillenburg toch eens gezien moest hebben. Dit is vanuit de camping goed met de auto te doen en zeker interessant. Leuke camping voor paar dagen.

Gereisd met partner in juli 2016

Ontspannen, genieten: een fantastische camping!

marianne vd ende
6-7-2016

Een goed onderhouden camping, ruime plaatsen en fantastisch sanitair gebouw.

Verwacht hier geen disco en/ of druk entertainment, maar rust, gezelligheid, vriendelijk personeel en veel natuur op en rondom de camping. Leuke steden in de directe omgeving, ook voor kinderen genoeg te beleven.

Het mooie Lahntalfietspad loopt langs de camping. Op de camping zijn fietsen te huur.

Het enige wat iets minder luxe is, is het eenvoudige zwembad, maar op een warme zomerdag geeft het prima verkoeling. In de stad Marburg, een kwartiertje rijden met de auto, vindt je een groot, modern zwembad.

Gereisd met partner in mei 2016

Een rustieke, kleine familie camping

Simone
5-7-2016

De camping ligt heerlijk aan het riviertje, wat direct het vakantie gevoel geeft. Het sanitair is echt prima! De gastvrijheid van de eigenaars en het personeel geeft tevens een goed gevoel.

Je kan goed en betaalbaar eten in het restaurant. Speeltuin is erg leuk voor kinderen (tot een jaar of 10-12). Zwembad is lekker voor de verkoeling.

Minpuntje; het campingrestaurant had geen kinderstoel aanwezig en bij ons vertrek was de eigenaresse even ruim 3 kwartier weg, terwijl ze van ons vertrek op de hoogte was, zodat we op haar moesten wachten wilden we betalen.

We hebben netjes een berichtje achter gelaten dat we niet konden wachten ivm het slaapje van onze baby en hadden netjes dan ook bij terugkomst in NL de rekening in de brievenbus. Top service!

Leuke camping om weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Nette camping

18-9-2015

Nette camping. Uitstekend geschikt voor senioren, ouders met jonge kinderen of fietsers die 'on the road' zijn. Voor gezinnen met tieners minder geschikt. Sanitair erg netjes; systeem van pasjes is niet altijd even handig. Wellicht een idee om meerdere pasjes per gezin uit te geven?

Gereisd anders in september 2015

Mooie camping, ruime plaats, goed verzorgde en verwarmde

31-8-2015

Mooie camping, ruime plaats, goed verzorgde en verwarmde douche en toiletvoorzieningen!

Gereisd anders in augustus 2015

Het blijft een mooie, kleinschalige camping!

marianne vde
30-8-2015

De camping bezoeken wij al jaren. Het is een mooie, rustige camping met fantastisch sanitair. Zelfs geschikt voor invaliden en een babyverschoonruimte.

Voor warm water en douchen moet inderdaad betaald worden, maar als je hier zuinig ( milieu!) mee omgaat, door bv tussendoor de douche even uit te zetten, is het helemaal niet zo duur.

Het zwembad is eenvoudig, maar op een warme dag wel verkoelend.

Het restaurant is eenvoudig, maar verzorgt heerlijke maaltijden.

De campingplaatsen zijn ruim met de meesten 16 -ampere stroom.

Wifi bij de receptie nu gratis, maar bereik matig.

Tip: via Tmobile op mijn mobiel had ik dit jaar een Travel -en -Surf pas gekocht en alhoewel traag, had ik elke dag internet in de caravan!

Deze camping is en blijft voor ons een echte aanrader. Rustig, mooie natuur, vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in augustus 2015

Het is ons goed bevallen we vonden de het heel gemoedelijk en wij zijn op Veel campings geweest maar we hebben nog zo mooie toilet gebouw mee gemaakt

Gereisd anders in augustus 2015

Lijkt leuk maar prijs is te hoog

A. Kortleve
27-7-2015

Camping Auenland ligt midden in het land aan de rivier de Lahn. Marburg is 24 km ver. Het ziet er netjes uit ondanks dat de paden beter onderhouden hadden kunnen zijn. Vooral voor kleinere kinderen is er genoeg te doen. Mooie speeltuin. Er is goed en mooi sanitair dat 1 keer per dag wordt schoongemaakt. Dat is wat mager zeker als het druk is. Het zwembad is voor kleine kinderen ideaal en zeer overzichtelijk. Het restaurant serveert goed eten al zijn de prijzen aan de hoge kant. Voor tent, caravan en camper geldt één tarief. Meestal is dat voor een tent lager maar hier niet. Warm water is erg duur. Via een kaartje hebben wij (gezin 5 pers) €20,- besteed in een week. Voor kinderen geld vanaf 13 jr een volwassen tarief. Daardoor valt het nogal duur uit. Veel last van muizen. Heel veel muizen. Het terrein had beter verlicht kunnen worden. Personeel is vriendelijk en professioneel. De WiFi kan beter. Nu gooit hij een verbinding er regelmatig uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wij hebben er heerlijke weken doorgebracht. de camping was fijn, grote plaatsen met veel privacy. De voorzieningen waren top! Aardige mensen en een restaurantje . Je kunt er fantastisch wandelen.

Gereisd anders in juli 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Auenland in Brungershausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Auenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.