Vakantiehuis Erika

Vakantiehuis
Vakantiehuis Erika
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Erika in het Nederlands

en fijne plek om tot rust te komen

keizerh
9-6-2013

Wij zijn hier geweest in de zomer van 2012,we hebben het erg naar onze zin gehad.Mooi huis met genoeg ruimte voor 2 gezinnen.Het huis ligt een beetje afgelegen van het dorp Bromskirchen 2 km en uit eten in een restaurant is er genoeg in de buurt.We gaan zeker nog eens een keer terug.

Schitterende plek

Hans Roozendaal
24-2-2011

Denk erom dat het een oubollige inrichting is maar met een prachtige keuken. Ook tuinmeubilair meenemen want echte stoelen hebben ze niet voor buiten. Verder betaal je nogal veel geld voor het hout.

Al met al een leuk huis in een schitterende omgeving en heerlijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erika in Bromskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.