Bromskirchen

Vakantie in Bromskirchen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bromskirchen

Reviews over Bromskirchen

• 10Jong koppel 13-08-2012

Mooi dorpje

Uitstekend gelegen in de buurt van winterberg maar niet in de drukte ervan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 10sam05-02-2007

ik heb een aantal jaar in het vakantiedorp net buiten bromskirchen gewoond. deze huisjes worden vaak ook verhuurd voor een redelijke prijs!!

de mensen daar zijn vriendelijk en helpen je graag het gebied is te mooi en je kan er heerlijk door de bossen lopen in de winter kan je op de skipiste je uitleven of gewoon even 10min rijden naar winterberg om daar de pisten op te gaan.

kinderen kunnen hier ook geweldig spelen en het is een echt platte landsdorpje!!

ooit hoop ik hier zeker weer te gaan wonen tot die tijd ga ik zeker vier keer per jaar terug!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in februari 2007

• 10ton01-06-2006

Heel leuk dorp. Prima voor mensen die van rust en de natuur houden.

Bij het dorpje is een gebied waar vakantiewoningen zijn gebouwd. Deze zijn allen in prive bezit. Een aantal wordt verhuurd tegen redelijke prijzen.

Bromskirchen is een ideale uitvalsbasis voor de wandelaar,skier,langlaufer of mountenbiker. Het dorp heeft zelf loipe en ski-piste. Daarnaast uitgestrekte bossen die in het Rothaargebirge overgaan. Hier kan men nog urenlang wandelen zonder een mens tegen te komen.

Behalve de mogelijkheden in Bromskirchen zelf zijn er nog talloze andere mogelijkheden in het Sauerland. Binnen een straal van 15 KM zijn er 3 grote wintersportgebieden en prachtige beschermde natuurgebieden

Type op Google eens "Bromskirchen" in. U krijgt dan al snel een overzicht van de mogelijkheden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur