Hotel Jossatal

3 reviews over Hotel Jossatal in het Nederlands

Leuk typisch Duits hotel

Paulien
31-8-2017

Wij hebben hier 3 nachten overnacht op doorreis naar oostenrijk. Gelegen in een klein dorpje vlak langs de A7. Ruime vierbettzimmer. Oogt wat ouderwets, maar netjes en schoon. Nette badkamer. Balkon. Goed ontbijt. Speeltuintje voor wat kleinere kinderen.

Goed hotel in leuk dorpje

jurgenelshof
27-10-2012

Midden oktober 2012 hebben we voor één nacht overnacht in Gasthaus Jossatal op weg naar Tsjechie. Het was boven verwachting. Redelijke prijs (85,- voor drie persoonskamer), de kamer, drie persoons, nummer 14 1e etage was vernieuwd (2010), ruim met goede badkamer. Het restaurant voldeed aan de verwachting. Gezellig landelijk, goedkoop en goed landelijk eten. Het Gasthaus is prima bereikbaar in een leuk dorp vanaf A7.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Uitstekend hotel voor onderweg

lekkereigenwijs
2-9-2010

Onze kamer was zeer ruim (28m2) en geheel gerenoveerd en lag in het hoofdgebouw. Prima ontbijt, precies wat je mag verwachten. 's avond ook gegeten, je kunt merken dat de eigenaar een kok is en graag in de keuken staat.

Gereisd Met partner in september 2010

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresHersfelder Strasse 10 36287(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jossatal in Breitenbach am Herzberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jossatal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.