Gasthof Zum Engel

Meer gasthof info

1 review over Gasthof Zum Engel

• 8H.P. Oussoren-Stöve30-05-2016

Heerlijk rustige plek

Gasthof zum Engel is een gezellig Gasthof met een geweldige keuken in een rustige mooie omgeving. De kamers zijn wat gedateerd maar schoon. De kamers achterzijde bieden zicht op een riviertje, wat huizen en het gebergte. Het personeel is heel klantvriendelijk en behulpzaam en ook het restaurant biedt prima en snelle service. Een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij hebben hier al meerdere keren overnacht als tussenstop Nederland - Zwitserland in mei, augustus en oktober. Dan maken we ook altijd een wandeling in de mooie omgeving.

Gereisd met partner in mei 2016

0 tips over Gasthof Zum Engel