Hotel Bacchus

We hebben een aantal aanbieders voor Bacchus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bacchus in het Nederlands

Met vrienden

prima vertoeven

jet
29-9-2010

leuk hotel in het centrum van een mooi stadje

wij waren hier met een aantal gezinnen samen

personeel erg vriendelijk en zeer goede service

even een voorbeeld: wij hadden een jarige in ons midden

en na overleg, had het personeel de wijnkelder(waar het bijzonder goed toeven was) versiert en om 24 uur kwam een personeelslid een lekkere taart brengen

dat was toch wel erg gastvrij

ontbijt was prima even als de kamers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bacchus in Bensheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bacchus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.