Pension Am Walde

Pension
Pension Am Walde
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Am Walde voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Am Walde in het Nederlands

Mooi voor een paar dagen, wel auto nodig.

S. Prins
17-12-2010

Op doorreis naar Oostenrijk een paar dagen overnacht in dit pension met 3 kleine kinderen (4 en 2 jaar en 3 maanden). Zeer ruim appartement, goedkoop, heel schoon. Van alle gemakken voorzien behalve dan dat er in ons appartement een afwasmachine ontbrak. Maar een groot probleem is dat ook niet. Beerfelden zelf bruist niet maar met een auto zijn er in de omgeving voldoende uitstapjes te maken. Boodschappen doen op loopafstand is niet mogelijk. De pensionhoudster is zeer correct en verzorgt een prima ontbijt. Wandelen is vanaf het pension goed te doen. Er is een speeltuintje voor de kinderen en een heerlijke tuin om in te zitten.

Leuk Pension in rustige omgeving

Marie- Josee en Bert Driessen
26-5-2010

Pension Am walde in Beersfelden...

Na een week (huwelijksreis) vanuit Wenen aangekomen (als tussenstop) in Pension Am Walde in Beersfelden voor 2 nachten. Heerlijke ongedwongen en zeer persoonlijke ontvangst door eigenaaresse. Kwamen om half 8 's avonds aan, maar men wilde ons toch een kleinigheid voorschotelen ondanks dat etenstijd al voorbij was (avondeten tussen 6 en 7 uur). Kerriesoep vooraf, vis met rijst en groente/ sla (hoofdgerecht) en als toetje ijs... noem dat maar een kleinigheid. Een hele mooie kamer met balkon en uitzicht op het dorpje en rondom het pension allemaal bos.

De andere ochtend een uitgebreid ontbijt (broodjes, boterhammen, alle soorten beleg, koffie, thee noem maar op) en we waren gereed voor een dagje Heidelberg.

We kunnen wel doorgaan, maar onze mening is... als je geen druk uitgaansleven zoekt, houdt van rust en natuur, wandelen en fietsen, dan kun je hier heel goed vertoeven.

Gaan we gewoon nog eens doen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Am Walde in Beerfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Am Walde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Am Walde scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.