Hotel Bonn Landgasthaus

Hotel Bonn Landgasthaus

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bonn Landgasthaus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bonn Landgasthaus in het Nederlands

onze tip voor Kassel

Fabian
21-8-2013

Goede bedden, grote kamer, zeer vriendelijk personeel. Diner en ontbijt was heerlijk. Niets te klagen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk hotel

Mark Bruggink
6-1-2011

Op de terugreis vanuit Italie hebben we hier overnacht. het is een keurig hotel met mooie kamers, zeer gastvrij personeel en goed eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonn Landgasthaus in Baunatal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonn Landgasthaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.