Hotel Landhotel Kern

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voorjaarsvakantie

Louis
30-5-2017

Wij zijn vier dagen in dit Hotel geweest. Het is een zeer mooi hotel met ruime thema kamers. Elke kamer is daarom anders ingericht. Wij verbleven in kamer 29 "Nostalgia". De medewerkers van dit hotel zijn vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en wordt indien nodig aangevuld. Het drie-gangen menu bij het halfpension is uitstekend. De drankjes zijn redelijk geprijst. Enige wat wij van een viersterren hotel niet verwachten is de staat van de badkamer. De muur was deels her-betegeld, en er ontbraken nog tegels bij de douchebak. De douchewand zat niet meer goed in de rails en de complete onderrail was flink beschimmeld.

Heel goed hotel

De Beule-Aerts
21-8-2015

Mooie kamers, niet te grote maar gezellige wellness, lekker eten en vriendelijk personeel.

Een goede uitvalsbasis om de mooie dorpen en steden in de omtrek te bezoeken.

Een paar dagen genieten

alex
14-9-2014

In Landhotel Kern wordt men pas echt verwendt. Alle kamers hebben ieder hun eigen thema en waren schoon en netjes. Het personeel is bijzonder vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid. Wij hadden een arrangement met diner geboekt. Ook dit was voortreffelijk. Konden elke dag uit 3 menu's kiezen (waarvan 1 vegetarische)

Een geweldig hotel

Piet van der Staal
28-8-2014

Landhotel Kern is een zeer goed hotel met het veel sfeer en uitstraling.

Alle (thema)kamers zijn verschillend, smaakvol en goed ingericht.

Personeel is vriendelijk, de bediening in het restaurant is perfect en ook nog eens gezellig.

Het ontbijt is meer dan compleet, vers en smaakvol. Werkelijk alles was er te krijgen en ook van prima kwaliteit. De ontbijtzaal is heel sfeervol ingericht.

Het diner is in één woord perfect. Sfeervol gedekte tafels, goede porties, prima kwaliteit en alles even lekker.

Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die in dit gebied van zijn vakantie wil genieten. In dit hotel geniet je met volle teugen !!!!

Zeer goed

meneer de Vette
12-8-2013

Een biezonder prettig hotel, smaakvlo en intoem met prima faciliteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Kern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Kern in Bad Zwesten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Kern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Kern scoort een 8.67 uit 10 op basis van 5 reviews.