Hotel Landhotel Kern

Laatste review

Eten zeer goed, kamers erg vuil

Fam. Langerhorst,
16-9-2018

Kamer 28, genaamd ”Hubertusjagd”: Bij aankomst geklaagd dat de kamer stonk, de schoonmaakster reageerde boos en wij kregen een spuitbus met een lekker luchtje (als je daar van houdt) in handen gedrukt m.a.w. zoek het maar uit.

Iedere dag na terugkomst op de kamer bij het openen van de deur een vieze muffe (niet te definiëren vieze lucht).

Vermoedelijk stamt de inrichting van deze kamer uit de tijd van Ben Hur die nog met pijl en boog schoot en zijn naam eer aan doet.

· Veel stof op de muren, hoe is het mogelijk?

· Een zeer vieze stoel om op te zitten.

· Een doorgezakte bank.

· Een kapotte ”waste” in de wasbak zodat het water weg stroomde.

· En het ergste, de douchekop die los hing en jezelf moest vasthouden als je wilde douchen, hebben we zelf maar Ductape voor gekocht en vastgeplakt.

· Om over stof onder het bed maar niets te zeggen.

Kamer 29, genaamd ”Nostalgia” · Een kamer die zeer ”Nostalgisch” is en de naam heel toepasselijk is gekozen voor deze kamer. ·Een zeer vieze volant aan de rand rondom het bed. ·Veel stof langs de randen van de kamer, overal wordt omheen gestofzuigd, zie foto bij het nachtkastje. ·Een gebroken voetenbank. · Gordijnen die los hangen en zijn beste tijd gehad hebben. · Beoordeel zelf de douchecabine, wieltje afgebroken en de deur hangt los, rails vol met schimmel, kitranden ook overleden en tegels verdwenen. ·Een afzuiger in de douche die vol zit met stof en al jaren dood is, gevraagd voor reparatie maar men heeft geen ”huismeester” in huis die dit repareert. ·Een wastafel zonder stop zodat je wat water hebt voor het natscheren, ook hierom gevraagd bij aankomst en kreeg daarvoor een stop voor de douchebak wat niet werkte omdat de kraan niet verstelbaar was en het water rechtstreeks door het gat in wegliep. Een douche kop vol met kalk, zo vies. · Een plafondspotje waar 3 lampen in horen te zitten, 1 is goed, 1 is kapot en 1 niet aanwezig……dat moet toch opvallen? · En als we het dan toch over lampen hebben, 3 wandlampen met kapotte lampen, hoe is het mogelijk en niemand die dit ziet? · Een wastafel afvoer, te vies voor woorden. · Ook hier doorgezakt meubilair. · Losse lampenkappen. Het schoonmaakpersoneel kan wat ons betreft wel bijscholing gebruiken want je maakt ons toch niet wijs dat je dit soort viezigheid en gebreken over het hoofd ziet. Ook tijdens het verblijf van bijna 2 weken is het beddengoed niet verschoond. Uiteraard blijft ”de directie” ook in gebreke, die hoort ons inziens toch minimaal 1 keer per maand de kamers te controleren? Ging er eigenlijk wel wat goed tijdens deze vakantie?Het eten was voortreffelijk, ruime porties en heerlijk van smaak, alle lof voor de kok en het keukenpersoneel, die zijn zeer zeker 4-sterren waard.

Kenmerken

7 reviews over Hotel Landhotel Kern in het Nederlands

Eten zeer goed, kamers erg vuil

Fam. Langerhorst,
16-9-2018

· Veel stof op de muren, hoe is het mogelijk?

· Een zeer vieze stoel om op te zitten.

· Een doorgezakte bank.

· Een kapotte ”waste” in de wasbak zodat het water weg stroomde.

· Om over stof onder het bed maar niets te zeggen.

Redelijk hotel als alles goed werkt

Kees,
6-9-2018

Ouder hotel met veel "themakamers". Wel gehorig want als ze in de kamer naast ons gingen douchen dan leek het of ze bij ons in de kamer stonden. WIFI alleen bij de receptie en restaurant goed. Op de kamer slechte tot geen ontvangst. Eten wel goed met iedere dag keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Zwembad en Wellness redelijk. We zijn één week geweest en hebben 4 keer moeten vragen om de sauna aan te zetten. Standaard zou die om 15:00 uur aangaan maar ze zeiden dat er te weinig gasten waren. Er waren tijdens ons verblijf ook gasten die met een busreis kwamen. Tijdens het ontbijt was het heel rumoerig omdat ze niet apart in een afgesloten zaal zaten. Tijdens het diner was dat wel zo, dus rustig kunnen dineren.

Personeel over het algemeen wel vriendelijk. Genoeg parkeerplaatsen, omdat het niet druk was. Onze E-bikes mochten in een afgesloten schuurtje staan, dus dat is fijn.

Dus een redelijk hotel om een paar dagen te verblijven.

Voorjaarsvakantie

Louis,
30-5-2017

Wij zijn vier dagen in dit Hotel geweest. Het is een zeer mooi hotel met ruime thema kamers. Elke kamer is daarom anders ingericht. Wij verbleven in kamer 29 "Nostalgia". De medewerkers van dit hotel zijn vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en wordt indien nodig aangevuld. Het drie-gangen menu bij het halfpension is uitstekend. De drankjes zijn redelijk geprijst. Enige wat wij van een viersterren hotel niet verwachten is de staat van de badkamer. De muur was deels her-betegeld, en er ontbraken nog tegels bij de douchebak. De douchewand zat niet meer goed in de rails en de complete onderrail was flink beschimmeld.

Heel goed hotel

De Beule-Aerts
21-8-2015

Mooie kamers, niet te grote maar gezellige wellness, lekker eten en vriendelijk personeel.

Een goede uitvalsbasis om de mooie dorpen en steden in de omtrek te bezoeken.

Een paar dagen genieten

alex
14-9-2014

In Landhotel Kern wordt men pas echt verwendt. Alle kamers hebben ieder hun eigen thema en waren schoon en netjes. Het personeel is bijzonder vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid. Wij hadden een arrangement met diner geboekt. Ook dit was voortreffelijk. Konden elke dag uit 3 menu's kiezen (waarvan 1 vegetarische)

Een geweldig hotel

Piet van der Staal
28-8-2014

Landhotel Kern is een zeer goed hotel met het veel sfeer en uitstraling.

Alle (thema)kamers zijn verschillend, smaakvol en goed ingericht.

Personeel is vriendelijk, de bediening in het restaurant is perfect en ook nog eens gezellig.

Het ontbijt is meer dan compleet, vers en smaakvol. Werkelijk alles was er te krijgen en ook van prima kwaliteit. De ontbijtzaal is heel sfeervol ingericht.

Het diner is in één woord perfect. Sfeervol gedekte tafels, goede porties, prima kwaliteit en alles even lekker.

Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die in dit gebied van zijn vakantie wil genieten. In dit hotel geniet je met volle teugen !!!!

Zeer goed

meneer de Vette
12-8-2013

Een biezonder prettig hotel, smaakvlo en intoem met prima faciliteiten.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Kern in Bad Zwesten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Kern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.