Bad Wildungen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Wildungen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Bad Wildungen (Sauerland)

Leuk aangenaam dorp

Ann Strijmeers
    4-9-2015

Er is een mooie wandelpromenade tot in het dorp, veel restaurantjes. Ijscafés zijn ook wel aanwezig. Mooi kurpark die doorloopt tot volgend dorpje, heel goed te doen om langs daar te wandelen. Wordt bezocht door oudere mensen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Mooi stadje waar men prachtig kan wandelen

Paula
    26-5-2015

Heerlijk wandelen in Bad Wildungen, vooral naar de Alm of het Kurpark. Voor iets verder weg, fietsen langs de Edersee. Geweldig. In een paar dagen heb je alles wel gezien, maar is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in mei 2015

Mooie 'Altstadt' waar je gezellig kunt winkelen

Anja
    6-8-2014

Mooie oud stadscentrum met vakwerkhuizen en een gezellige winkelstraat. Daarnaast staat Bad Wildungen bekend als kuuroord en heeft dan ook talloze kuurhotels. Maar ook voor een familievakantie een aanrader. Wij gaan er altijd naar het zwembad en drinken na afloop een kop koffie met heerlijk gebak in de binnenstad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

'klein stadje' met een grote uitstraling

Jan van Groezen
    12-5-2014

Je kunt er uitstekend winkelen, flaneren etc. maar ook in de parken luieren op de vele banken en ligstoelen, kortom er is keus genoeg. Als het zwembad van het hotel je te klein is, kun je terecht in Heloponte een groot zwem en saunaparadijs midden in de stad.

Gereisd Met partner in mei 2014

Mooie streek , maar wel veel ouderen en zie

geert_goemaere2
    6-8-2012

80 procent van de mensen in het straatbeeld zijn 65 Plussers,is dus niet zo geschikt voor jongere mensen met kinderen . Bezoek zeker het sneeuwwitjeshuisje in het dorp bergfreiheit niet , want dit is pure geldklopperij! Anderzijds is een bezoekje aan de edersee zeker wel de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012
Bad Wildungen (Sauerland) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 25 reviews