Wellness hotelWeer vandaag22°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Center Hotel Waldhotel Soodener Hof voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Center Hotel Waldhotel Soodener Hof

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Hotel Waldhotel Soodener Hof in Bad Sooden - Allendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Hotel Waldhotel Soodener Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.