Hotel Berghotel Berlin

7,6

12 reviews over Hotel Berghotel Berlin in het Nederlands

Mooie omgeving

Karin, 9-9-2013

Het is een supermooie rustige omgeving en een goed hotel.

Alleen jammer van de kleine kussentjes en dat het eigenlijk meer voor oudere mensen is. Verder is het eten er goed en het personeel vriendelijk. Een echte aanrader als je echt tot rust wil komen

prima hotel in mooie omgeving wat ongewaardeerd

ruud brugmans , 24-3-2013

Lief , middengroot en schoon hotel

ontvangst vriendelijk met gratis drankje. Kamers schoon , compact maar goed. Uiterst vriendelijke mensen , gaven zelfs gratis badjassen mee voor thermebad aan de overzijde. ontbijt perfect . gelet op prijs/kwaliteit verdient dit hotel meer belangstelling!

Hotel heeft een nieuwe start is ons oordeel Prima!!

Nooit meer terug

Wim, 21-11-2012

Twee kaar geleden was de sfeer gemoedelijk met een persoonlijk contact. Nu zeer onpersoonlijk. Nadat ik had laten weten dat mijn vrouw met hartklachten in het ziekenhuis was opgenomen, werd de tafel voor één persoon opgedekt, maar werd verder helemaal niets gevraagd. Pas bij vertrek, na het afrekenen,:vroeg men hoe het met haar ging. Toen ik na thuiskomst hierover mailde, nam men geen moeite om hierop te reageren. De kamer was klein met vieze vloerbedekking (waarover een struikelkleed was gelegd). Kippenborstfilets en rösti werden tegelijkertijd in de frituur gegooid en opgediend. Voor vegetariërs stond helemaal niets op het menu. Al met al een afknapper.

Mooie plek

Patrick, 3-11-2012

Berghotel Berlin is een gemoedelijk familie hotel waar het zeer rustig toeven is. Het ontbijd is onberispelijk en verdiend zeker een ster meer. De kaart in het restaurant is eerder bescheiden maar er word lekker eten opgediend.

Het fondue gebeuren op vrijdagavond vond ik, helaas, een beetje een afknapper.

Goed hotel (in 65+ omgeving)

Arie, 20-6-2011

Hotel ligt in Bad Soden op een zeer ruim perceel en ziet er vriendelijk uit.

inrichting van restaurant en kamer ziet er fris en schoon uit.

wij hadden een ruime kamer, goed schoon gemaakt met goede (beetje harde) bedden.

badkamer (wastafel, douche en wc) was vrij klein, maar zag er netjes uit.

Zo te zien nog niet al te lang geleden gerenoveerd.

Ontvangst en vertrek was “redelijk”, had wat gastvrijer en belangstellender gekund.

Ontbijt prima, niets op aan te merken.

Op vrijdag hebben wij de wekelijke fondue-avond gedaan.

Hiervoor sluit ik mij aan bij één van de onderstaande beoordelingen; niet slecht, maar had mij er wat meer van voorgesteld. (zou het een volgende keer niet meer doen)

Vanuit het hotel steek je de straat over en loop je zo het kurpark in, prima ligging dus.

Naar de ingang van de thermen is 5 min. lopen.

Over het wandelpad maak je een lekkere wandeling in een half uur naar Salmünster

We komen graag weer.

jan, 5-2-2011

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Goede ontvangst en prima verzorging. Het zesgangenmenu is aan te raden. Kleine maar heerlijke hapjes vooraf en twee verschillende hoofdgerechten. Kamers goed en schoon. Uiterst vriendelijk personeel. 's Zondags sektontbijt met zalm.

Was gezellig

Elsa, 8-1-2011

Kamers waren netjes en goed schoon gemaakt. Ontbijt was erg lekker: vers fruit, zalm, sekt enz.. Omgeving was rustig. Personeel was zeer vriendelijk.

Al met al een gezellig weekend gehad.

Heerlijk familie weekend gehad!

Jaap van der Weide, 8-11-2010

Hier afgelopen weekend 2 nachten gelogeerd. We hadden een zeer grote familiekamer (met 1 2-pers bed en 2 losse bedden) Deze waren voor de kinderen.Kamer was erg schoon(alleen vloerbedekking niet) Een avond a la carte gegeten in restaurant van het hotel. Kaart aan de kleine kant maar het eten was lekker!

Personeel erg vriendelijk.Ontbijt op zondag top(zalm ,sekt etc etc)Omgeving erg mooi.

Daar onze mede reisgenoten rond middernacht aankwamen werd de kamersleutel gewoon buiten neergelegd.Dit kan nog gewoon hier!

Al met al een aanrader en zeker de moeite waard voor een tweede bezoek!

Leuk hotel, zeer vriendelijk personeel

Robbert, 26-10-2010

BergHotel Berlin hadden we geboekt met een eBay-bon. De eerste avond hadden we voor 38 euro per stel (we waren met 2 stellen) een fondue-avond geboekt waar men speciaal voor gemailed had en daar hadden we echt meer van verwacht. Alles was absoluut goed geregeld, de prijs was werkelijk laag, maar voor 76 euro met z'n vieren verwachten we meer dan een schaal kip en een schaal varkensvlees met groenten uit blik. De kamers waren niet echt groot, maar zeker zeer schoon en het personeel was echt vriendelijk en meedenkend. Ontbijt was erg goed. Kortom op de fondue-avond na was het gewoon goed. Doe je voordeel met de aanbiedingen die men heeft en ga in het stadje eten bij de huisbrouwerij in het centrum, we hebben hier voor 80 euro gegeten incl meerdere drankjes simpel maar echt goed.

leuk hotel

Mantel, 3-10-2010

Erg kleine kamers. Als er een zich aankleed moet de ander gaan zitten.

Wel erg mooi ingericht. Kleine badkamer. [ een 1 persoonskamer met een 2 persoonsbed?] Prachtige omgeving en erg goed te fietsen. Goed ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Berlin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Berlin in Bad Soden Salmünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghotel Berlin scoort een 7.57 uit 10 op basis van 12 reviews.