Vakantiepark Twistesee

27-2-2017
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

hier in dit park is echt niets goed, het huisje waar wij zaten was volgens ons al jaren niet meer verhuurd, het stonk er verschrikkelijk muf en alles wat er staat is zeker al 30 jaar oud, een kleine oude tv met alleen maar een paar Duitse zenders er op , de bedden vonden we nog het ergste , we hebben geen oog dicht gedaan, het zijn gewoon kinderbedden waar je in moet slapen, het park ziet er erg verwaarloost uit, er is ook niets open in de winter zelfs het restaurant is gesloten. van internet hebben ze daar ook nog nooit gehoord. nee ons zien ze daar nooit meer terug.

Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk rustig!

LC
9-7-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Als je volledig tot rustig wilt komen, leent dit park zich daar goed voor. Het ligt midden in de bossen. Het enige wat je 's ochtends hoort is de vogels. We hadden een compleet huisje met wasmachine en vaatwasser.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi vakantiepark in mooie omgeving

Primula
1-5-2016
  • Activiteiten6

Ferienpark Twistesee ligt heel mooi in een bos aan een meer. Vanaf het park kan je makkelijk uitstapjes maken in het fraaie Sauerland. Aan het meer is een fijn strand, een aantal horecagelegenheden (één zelfs in het meer) en mogelijkheid om te waterskieën. De klim naar het meer is steil. Op het park is een leuke speeltuin. Het is de moeite waard om een huisje te huren rechtstreeks bij de eigenaar, sommige huisjes zijn namelijk qua inrichting en onderhoud zwaar verouderd. De punthuisjes in het park hebben een levensgevaarlijke trap met halve treden. Huisje 67 is fantastisch, zowel qua ligging (uitzicht op meer) als qua inrichting en comfort.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

hel op aarde

wierdem
7-2-2016
  • Activiteiten2

oude bende, alleen handig om ckv te halen in slot arolsen, douche, helft vd functies werkte niet, stonk, veel muggen, idioot steil om naar het meer te komen, waar alles gesloten was, om maar niet te spreken over slome harrie in zijn restaurant op het park en zijn nog meer scheve midgetgolfbaan. idioot koud snachts en belachelijk veel muggen in dit oude hok. zelfs de hond was niet blij hier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prima

dieneke
15-12-2015
  • Activiteiten1

oud park maar wel netjes schoon. toen wij op het park zaten zat er bijna niemand. er waren hoogstens 7 huisje gevuld. Receptie was doordoor bijna niet open, restaurant was gesloten wat er naast zat. Verder is er op het park een leuke speeltuin voor de kinderen, en een mooi meer om langs te wandelen. Wel een stijl stuk om erbij te komen. Park is verder netjes onderhouden. Als je een kinderbedje erbij besteld neem wel een matrasje mee want wat ze erbij leveren is zeer slecht.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

oud huisje in aardig park

Nathalie
8-8-2015
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Oud ruim huisje, wel schoon. Waren met zijn 6-en dat was goed te doen. Strandje wel aardig, klein, veel zand, schuin en veel wespen. Zwembad in volkmarsen vonden wij erg leuk, springplanken, leuke glijbaan. Sommerrodelbaan aanrader maar voor trampoline ed allemaal bijbetalen. Maisdoolhof ook wel aardig maar ook hier oa boogschieten bijbetalen. VVV is hier zeer goed. Eten bij restaurant op camping nooit meer, eten was goed maar bediening heel slecht, 2,5 uur op onze schnitzel gewacht. Op het park aardige speeltuin maar verder niets te doen. Sochtends komt bakker langs met vers brood. Met kleine kinderen is de wandeling naar het meer een hele beproefing. Waterskien ziet er leuk uit. Eten bij o sole mio wel echt aan te raden geweldige italiaanse familie, erg leuk! Bad arolsen heeft alles qua winkels en de kermis was echt geweldig. De edersee stond wat droog en vonden wij niet veel aan. Leuk voor een keer maar niet voor herhaling vatbaar. Veel wespen en tijgermuggen om t huisje (nmr 140)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima en perfect!

Kampen
27-7-2015
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

heerlijk park met erg mooie huisjes ,voor de kinderen van 4 en 8 waren er mooie en nette speeltuinen. Zeer vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie.Auto vrij park ,maar de wegen worden soms gebruikt door de tuinman ,dit is echter geen minpunt er word goed rekening mee gehouden dat er kinderen spelen. S avonds en s nachts super stil.prachtige veranda waar je heerlijk kan luieren.Zeer ruime huisjes voor 4 tot 6 personen. erg mooie omgeving. waterski baan op enkele minuten lopen.Zeker een aanrader . In de herfstvakantie gaan we zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

nooit meer

john
25-7-2015

park was niet autovrij.

rondom het huisje lagen asbest resten van reparatie aan het dak. aan verlichting en sanitair mankeerde veel. gasmeter draaide door terwijl alles afgesloten stond moesten toch 6kub betalen.

s,nachts erg veel lawaai van jongeren die een huisje gehuurd haden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Rustzoekers komen aan hun trekken.

Janke
3-1-2015
  • Onderkomen8

De kerstvakantie hebben wij met ons gezin in dit park doorgebracht. Wij hadden geluk met huisje 44. Prima ligging. Wij wilden een gelijkvloers huisje (geen steile trap) met ruimte rondom het huisje (overzicht) vanwege onze jonge kinderen. Ons verzoek is vooral mede dankzij touroperator ingewilligd. Ons huisje was sfeervol en gezellig. Veel hout van binnen en zelfgemaakte smyrna tapijtjes aan de wand en van alle gemakken voorzien. Vanuit dit park kan je prima wandelingen maken richting Twistesee. Activiteiten in het park waren er niet maar daar kwamen we ook niet voor.

Minpuntje voor wat betreft de klantvriendelijkheid: er is een bepaalde (oudere) dame bij de receptie die weinig gevoel heeft voor servicegerichtheid. Haar antwoord op onze meeste kleine vragen (bijv. ontbrekende wijnglazen en kaasschaaf) was steevast : Nein, nicht möglich. Jammer, maar het heeft onze plezierig verblijf niet beïnvloed want: gezelligheid en plezier maak je zelf

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Rustige en prachtige bergomgeving

rubenkoman
12-8-2014
  • Onderkomen8

Goed verblijf in grote woning (nr.20), veel tuinruimte. Huisje vrij recent gerenoveerd. Verder 'typisch Duits': donker, maar sfeervol. 's Ochtends reeën in tuin. Na flinke afdaling ben je in enkele minuten bij Twistesee, met strandje. Aardig om naar waterskiërs te kijken, naast gezellig café. 's Ochtends komt de bakker met verse broodjes, croissants, taartjes. Restaurant naast het park is gedateerd, maar met goed eten (m.n. schnitzels). Reken voor 2 weken zo'n 20+ euro extra aan gas en elektriciteit (achteraf betalen). Regio is leuk voor mensen die van rust, wandelen houden of met kinderen gaan (tot +/- 12 jaar): grote speeltuin op het park.

Nabij gelegen plaatsje Bad Arolsen is binnen enkele minuten te bereiken. Net als andere plaatsjes in de buurt niet op toerisme ingesteld. Reisduur: reken 30-45 min. tot nabijgelegen dorpjes en 1 uur tot de grotere plaats Kassel. Ga voor meer toeristische oorden naar de Duitse Moezel- of Rijnstreek. Voor heerlijke rust en mooie omgeving: prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Twistesee in Bad Arolsen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Twistesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.