Hotel Alte Bauernschänke

KinderhotelWeer vandaag-1°-4°
Hotel Alte Bauernschänke
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Bauernschänke voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een fantastisch hotel. Klein balkon met asbak, voor rokers geweldig. Goede bedden, moderne douche, schoon. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Nog een voordeel, de kabelbaan ligt zeer dicht bij het hotel. Dit was ons tweede bezoek.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

24 reviews over Hotel Alte Bauernschänke in het Nederlands

Een fantastisch hotel

7-10-2017

aangenaam verblijf, mooie kamer met inloopdouche. Gastvrij en gezellig. Een lekkere typisch Duitse keuken met natuurlijk de fijne wijnen van huize Berg.

Wij zijn zoals altijd super tevreden

18-8-2015

Wij zijn zoals altijd super tevreden. Er is niets af te keuren.

Wat een mooie plek.

Marianne
22-10-2014

Het is een authentiek Duits hotel. Prima ontvangst door een Nederlandse dame. Wij kregen een enorme kamer (met een eigen lift) in het bijgebouw met uitzicht op de wijnranken. Brandschoon. Het ontbijt was prima in orde, niets mis mee. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik snap het voorgaande gemopper niet.

Gezellig gastvrij hotel

19-10-2014

Gezellig gastvrij hotel. Goede keuken en lekkere wijnen. Ideale ligging in een rustig dorpje, vlak aan de kabelbaan die via een heuvelrug met prachtig panorama naar Rüdesheim leidt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed hotel,lekker ontbijt en vriendelijke bediening

23-7-2014

Goed hotel,lekker ontbijt en vriendelijke bediening.

mooi hotel,lekker eten

heer Matth?
22-10-2012

Voor ons was het een zalig weekend,ook door het uitstekende weer. Het hotel straalt de oude Duitse gezelligheid uit,doch weet dit in hun nieuwere gedeeltes te combineren met moderne toetsen. De kabelbaan vlakbij is een troef voor wandelaars die niet te veel kilometers willen doen bergop,en om het nabije Rüdesheim te voet te bereiken! Heel lekker gegeten!

Via een bon culinair, zaten wij in de nieuwere dependance en hadden de bovenste zeer ruime kamer met grote badkamer. Het eten was bij de bon inbegrepen met kleine wijnproeverij en was zeer geslaagd. Het restaurant was niet in het oude gebouw, maar in de weinstube tegenover de kerk. Frisse ruimte en vriendelijk personeel.

dit hotel is een echte aanrader

De Bondt Jean-Pierre
29-9-2011

Vriendelijke bediening.

Een heel goed ontbijtbuffet.

Heel fijne live-musiek, met mogelijkheid om te dansen, super ambiance.

Het hotel is goed gelegen (in het centrum en toch maar op een 100m van de Rijn.

dit hotel is een echte aanrader

nette kamers, slecht eten met halfpension

Jan v. Sonsbeek
9-8-2011

de kamers netjes. Met halfpension was het eten zeer slecht. Geen aardappels gekregen. Hele kleine stukjes vlees met klein schaaltje pasta. Volgende dag kleine stukjes vis met weer klein schaaltje pasta. Derde dag klein stukjes rundvlees met veel vet met rijstwafels; niet te pruimen. Groenten hebben we bijna niet gekregen.

In de avond ben ik ziek geworden en moeten braken.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Bauernschänke in Assmansshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Bauernschänke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.