Camping Altenburschla

18 reviews over Camping Altenburschla in het Nederlands

Super camping

AS
21-8-2019

Prachtige camping, mooi gelegen aan Werra, kindvriendelijk, relaxed. Mooie staanplaatsen, ruime plekken, zon en schaduwrijk mogelijk , goed schoon sanitair met toilet papier , douches met goed warm water, wasmachine aanwezig. We waren blij verrast en komen graag hier vaker.

Camping mooi gelegen

H.Baan
6-8-2019

Een camping in opbouw. Sanitair nog niet helemaal af, 1 grote douche en voor de rest kleine douches waar je de kleding niet goed droog kunt weg hangen. WiFi is er niet. De camping ligt prachtig aan de Werra, en je kunt zo de plaats Altenburschla in lopen. Je waant je in een open luchtmuseum. Prachtige fietstochten te maken naar bijv Eschwege , waar ook de Werratalersee ligt waar je kunt zwemmen. Wij hebben ook de wandeltocht P12 gelopen, prachtig door de bergen waar je mooie vergezichten hebt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer

PG
4-8-2019

Camping moet flink worden opgeknapt is rommeltje jammer heeft potentie maar moet heel veel aan gedaan worden.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Superrr

Bas
2-9-2018

Rustig relaxte camping met ruime plekken en schoon sanitair, waar we heerlijk een kleine week hebben gestaan met onze kinderen. Juist het feit dat er niet overal borden met regels hangen en dingen lopen zoals ze kunnen lopen vonden wij echt ontspannend. Als tip misschien nog een klimrek of schommel ofzo.

relaxte mooie camping

Rob
10-8-2018

Relaxte, erg mooi gelegen camping die volgens de algemene standaarden niet helemaal perfect is, maar waar we een hele leuk week hebben gehad met ons gezin. De camping is overgenomen door een enthousiast vriendelijk Nederlands stel, met leuke plannen voor nu en in de toekomst. Ze zijn nog allerlei verbeteringen aan het doorvoeren ( bijvoorbeeld meer sanitair, al was het in onze week geen probleem omdat het niet helemaal vol zat, sanitair was schoon!). De camping ligt in een gebied waar verrassend veel te doen is, maar waar niet heel veel toeristen zijn. Wij vinden het een aanrader. Als je van georganiseerde entertainment, haagjes op de camping en strenge campingregels houdt, wellicht dan niet de beste keuze. Wij gaan nog wel een keer terug.

Hele mooie plek, schitterende omgeving!

Anne
6-8-2018

Mooie rurale plek in een heerlijke omgeving. Echter: het sanitair is onder de maat, één mooie en schone douche( waar iedereen dus onder wilde) en de andere douches bevonden zich in een scheefhangend gebouw waardoor de deurtjes niet sloten of niet toegankelijk waren. Slechts 2 plaatsen voor de afwas. Campingplek moest laatste avond gedeeld worden met andere gasten wegens een boekingsfout. Meer slordigheden in management. Geen excuses of id..

Leuke camping met enthousiaste jonge eigenaren.

Piet en Lies Groot
16-5-2018

Wij waren hier van 14 tot 17 april en hebben volop genoten van deze prachtige plek. We werden ontvangen door de enthousiaste nieuwe eigenaresse die nog volop bezig was met schilderwerk in het toiletgebouwtje. We hebben een flink gedeelte van de Werraroute gefietst, die vrijwel langs de camping loopt. Naast de camping een restaurant waar je goed kan eten. De omgeving biedt een interessante geschiedenis i.v.m. de oude Oost-West grens. Mooie vakwerkplaatsen in de omgeving. Op de camping ervoeren wij een en al rust. Kortom wij hebben er heerlijk gestaan.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek!

Tom Ruijfrok
7-5-2018

Wij hebben hier twee nachten gestaan met onze kleine camper. De camping is sinds kort in andere (Nederlandse) handen, en de nieuwe eigenaren hebben alvast geïnvesteerd in zes extra douches. De plek is fantastisch, de omgeving prachtig en zeer geschikt voor wandel- en fietstochten. Wij hebben de wandeling P12 gedaan, interessant want over de grens tussen voormalig Oost- en West-Duitsland, met verschillende restanten uit die tijd. Beide avonden zeer goed (Landshotel) en goed (Gartencafé) in het mooie dorpje gegeten. Aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie camping in mooi gebied.

Elisabeth
2-9-2017

Mooi terrein aan het water. Rustig, groen. Dorpcis prachtig, werd een keer mooiste dorp van D. Laat je culinair verwennen in het Landgasthof en eet lekker op op mooie markt in Treffurt. Mooie fietstochten te maken, dorp Volkershausen is ook schilderachtig. Nu in september weinig plaatsen bezet.

prachtplek

Helena
8-8-2017

De omgeving is enorm mooi, ook zijn de kampeerplaatsen ruim opgezet en vaak met schaduw van bomen. Wij vonden echter het sanitair zeer matig. Regelmatig moesten we wachten om te kunnen douchen omdat er maar 2 waren. Ook zijn er maar 2 wasbakken, om je handen te wassen en tevens tanden poetsen, gezicht te wassen ed. Dan sta je elkaar dus een beetje in de weg. Voor afwassen is ook maar één bak beschikbaar en dat nog buiten zonder afdak. Ook deed de Wifi het maar enkele uren per dag, soms nog minder.Jammer van deze prachtige camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altenburschla in Altenburschla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altenburschla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.