Sorteren

Reviews over Altenburschla

Superrr

Bas
    2-9-2018

Rustig relaxte camping met ruime plekken en schoon sanitair, waar we heerlijk een kleine week hebben gestaan met onze kinderen. Juist het feit dat er niet overal borden met regels hangen en dingen lopen zoals ze kunnen lopen vonden wij echt ontspannend. Als tip misschien nog een klimrek of schommel ofzo.

relaxte mooie camping

Rob
    10-8-2018

Relaxte, erg mooi gelegen camping die volgens de algemene standaarden niet helemaal perfect is, maar waar we een hele leuk week hebben gehad met ons gezin. De camping is overgenomen door een enthousiast vriendelijk Nederlands stel, met leuke plannen voor nu en in de toekomst. Ze zijn nog allerlei verbeteringen aan het doorvoeren ( bijvoorbeeld meer sanitair, al was het in onze week geen probleem omdat het niet helemaal vol zat, sanitair was schoon!). De camping ligt in een gebied waar verrassend veel te doen is, maar waar niet heel veel toeristen zijn. Wij vinden het een aanrader. Als je van georganiseerde entertainment, haagjes op de camping en strenge campingregels houdt, wellicht dan niet de beste keuze. Wij gaan nog wel een keer terug.

Leuke camping met enthousiaste jonge eigenaren.

Piet en Lies Groot
    16-5-2018

Wij waren hier van 14 tot 17 april en hebben volop genoten van deze prachtige plek. We werden ontvangen door de enthousiaste nieuwe eigenaresse die nog volop bezig was met schilderwerk in het toiletgebouwtje. We hebben een flink gedeelte van de Werraroute gefietst, die vrijwel langs de camping loopt. Naast de camping een restaurant waar je goed kan eten. De omgeving biedt een interessante geschiedenis i.v.m. de oude Oost-West grens. Mooie vakwerkplaatsen in de omgeving. Op de camping ervoeren wij een en al rust. Kortom wij hebben er heerlijk gestaan.

Geweldige plek!

Tom Ruijfrok
    7-5-2018

Wij hebben hier twee nachten gestaan met onze kleine camper. De camping is sinds kort in andere (Nederlandse) handen, en de nieuwe eigenaren hebben alvast geïnvesteerd in zes extra douches. De plek is fantastisch, de omgeving prachtig en zeer geschikt voor wandel- en fietstochten. Wij hebben de wandeling P12 gedaan, interessant want over de grens tussen voormalig Oost- en West-Duitsland, met verschillende restanten uit die tijd.

Beide avonden zeer goed (Landshotel) en goed (Gartencafé) in het mooie dorpje gegeten. Aanrader!

Mooie camping in mooi gebied.

Elisabeth
    2-9-2017

Mooi terrein aan het water. Rustig, groen. Dorpcis prachtig, werd een keer mooiste dorp van D. Laat je culinair verwennen in het Landgasthof en eet lekker op op mooie markt in Treffurt. Mooie fietstochten te maken, dorp Volkershausen is ook schilderachtig. Nu in september weinig plaatsen bezet.

Altenburschla scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews