Camping Alte Mühle

14 reviews over Camping Alte Mühle in het Nederlands

geweldig

jeanet sterken
11-8-2019

Een hartelijk welkom door oma en een oudere man,veel informatie folders over de omgeving.Nette camping.Mooie visvijver.Mooie speeltuin alleen jammer van de oude glijbaan die er nog volgegroeid met boompjes staat.Nette douches en wcs.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Klaas TERLOUW
7-7-2019

Wij zijn in juni 2 weken op de camping geweest hele fijne camping leuke mensen mooie camping keurig schoon en heel plezierig om op te staan heel fijn om de fietsen een aanrader om te bezoeken prachtige omgeving bij gezondheid komen wij hier zeker terug fantastisch

Gereisd Met partner in juni 2019

Gezellige, gemoedelijke camping.

G Felix
23-9-2018

Geschrokken van oudere recensies hebben we onze boeking in eerste instantie geannuleerd. We hebben een andere camping geboekt en opzich was dat een hele mooie camping maar vanwege geluidsoverlast en slecht/vuil sanitair hebben we besloten onze vakantie op die camping af te breken. We hebben besloten om toch een kijkje op camping Alte Muhle te nemen en wat zijn we daar ontzettend gastvrij ontvangen. Inderdaad de vijver en het zwembad zijn niet in gebruik, het sanitair is verouderd (maar netjes en schoon) maar het is prachtige omgeving, de familie is zeer gastvrij en toegankelijk. We hebben nog een paar hele mooie gezellige dagen gehad daar. De prijs van zowel camping als het eten is goed betaalbaar.

Erg mooie omgeving. Ook veel mooi steden

yvonne
26-8-2018

Wij hebben in een blokhut gezetten op de camping. Het is ons goed bevallen de bedden waren goed. Een hele goed indeling met een keukenblok met een gasstelletje 2 stoelen en een tafel. Eten was ook erg goed.

Nooit meer

Gretha Smit
21-6-2018

Waar wij problemen mee hadden dat toiletgebouw niet schoongemaakt werd. Hygiëne is toch belangrijk.Na een paar dagen zijn wij daarom weg gegaan. Omgeving is wel mooi. Deze camping heeft niet onze voorkeur.

Ontzettend heerlijke campingplaats

Anja de Vries
8-5-2018

Zeer gastvrije eigenaren. heel gemoedelijk. Prachtige omgeving en zeker een aanrader!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Factastisch.

Will & Hetty
3-5-2018

Wat zoeken wij als kampeerders. Als eerste vereiste rust, mooie natuur en schoon sanitair. Dit is wat deze camping ons biedt. Onze vakanties beginnen en eindigen hier sinds het ontdekken van deze camping. Verdere voordelen van deze camping zijn Nederlandse zeer gastvrije eigenaren die niet van strenge regels houden en er van uitgaan, dat een kampeerder zich weet te gedragen zoals dat op een camping wordt verlangd. Ook zijn wij verknocht aan het heerlijke Duitse eten en bier in het gezellige restaurant. Deze camping is zeker een aanrader voor mensen, die niet te veel luxe eisen, maar meer prijs stellen op de door ons bovengenoemde voordelen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Vergane glorie

Marja
8-8-2017

Volgens touroperator zou er een zwemvijver zijn en de acsi vermelde een overdekt zwembad. Beiden waren aanwezig, maar niet ze gebruiken. Ook een kegelruimte en een bar waren afgesloten. Bij de speeltoestellen veel brandnetels. De veldjes waren goed onderhouden en goed gemaaid. Het sanitair is oud, maar schoon. (Bereikbaar via een mooie loopbrug over een snelstromend watertje) Gelukkig was de prijs ook aangepast aan de vergane glorie. Wij betaalden voor 2 volwassenen en 2 kinderen (5 en 7) €44,- voor 2 nachten. En dat in het hoog seizoen. Maar jammer is het wel. Het had zo mooi kunnen zijn.

Vergane glorie

Knaus caravan
19-7-2017

Wat een mooie locatie, maar volledig vergane glorie. We kwamen aan en de eigenaren waren er niet. Oma deed de ontvangst heel goed hoor, maar toen de telefoon ging, kregen we te horen dat ze niet alle nummers mocht opnemen. Er is geen horeca meer aanwezig. De horeca gelegenheid staat te pacht, dus een hapje eten ging niet meer. Maar de spinnen/stof raggen hingen overal, dus dat wilde je ook niet. We konden nog wel wat drinken, maar oma kon niet afrekenen, want ze wist de prijzen niet zo goed. Bovendien moest ze met een zaklamp in de koelkast kijken wat er te drinken was. De plekjes zijn mooi, maar het sanitair is niet meer van deze tijd. Oud en vervallen. Zonde, want het is een mooie locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Parel?

Laurens
2-7-2017

Op terugreis vanuit Tsjechie hebben we deze camping uitgekozen om twee nachtjes te overnachten. De eerste aanblik is een kleine ordelijke camping die redelijk bezet is. Na een warm ontvangst door 'oma' hebben we een fraai plekje uitgekozen. Op een strak gemaaid gazonnetje hebben we onze caravan neergezet. Vlak bij de robuuste brug die de camping een bepalend karakter geeft. Het sanitair is oud maar wel schoon en fris. Het eten op de camping is goed en smakelijk. Ook de broodjes die je voor je ontbijt kunt kopen zijn goed! We hebben ergens gelezen dat deze camping een zwembad heeft. Echter is deze niet meer in gebruik. Helaas! Al lopend over de camping en rijdend door de omgeving merk je de schoonheid van de natuur. Een aantal zaken qua onderhoud en netheid verdient nog wel wat aandacht. Hier valt een echte parel van te maken die de 'oude molen' weer glans kan geven. Alhoewel het ons, op dit moment, niet zal weerhouden om hier nogmaals naar toe te gaan. Succes!!

Gereisd Met partner in juni 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alte Mühle in Alheim-Licherode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alte Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.