Camping Affolderner See

Laatste review

fantastisch

f.p gerlsma,
3-7-2018

het is een geweldige omgeving, we gaan dit jaar er weer heen, alleen voor kinderen is er alleen minder te doen

Kenmerken

3-7-2018

Kleine en mooie camping

Brigitte,
9-6-2017

De camping heeft nieuwe eigenaren en deze lieve mensen zijn heel behulpzaam. Hebben het sanitair aangepakt, supermooi. En schoon! Voor kinderen staan er nu speeltoestellen en in de Biergarten kun je een lekker hapje eten en een lekker biertje drinken. Geen campingwinkel maar tegenover de ingang van de camping ligt een bakkerijtje (Schumann) waar je om 7 uur al heerlijke broodjes kunt krijgen. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijv. Bad Wildungen op 10 km. Goed te fietsen. Soest is een hele leuke grotere stad met leuke winkels en horeca. Camping ligt direct aan een uitloper van de Edersee. De Edersee zelf ligt op 10 wandelminuten van de camping.

Goede uitvalsbasis

Klaas
2-7-2014

Rustige camping van waaruit je als uitvalsbasis de omgeving kunt verkennen. Sanitair is schoon maar gedateerd. Campingplaatsen zijn ruim en netjes onderhouden. Restaurant(je) gesloten, zelfs `s avonds niet een terrasje open. Tussen 13:00-15:00 is de camping hermetisch afgesloten. In vele gevallen is het dan een rustmoment, maar hier kun je zelfs niet van de camping af. Beheerder moet met pensioen, want alles is hem teveel. Op de camping zelf is niets te beleven. Rond de Edersee zijn genoeg betere campings met goede faciliteiten. Geen aanrader.

Rommelige camping.

H. vd Broeck
12-7-2010

Deze camping ligt niet aan de Edersee maar er een heel eind vandaan. Een erg eenvoudige camping die een rommelige indruk maakt. Sanitair is slecht en niet schoon, afval wordt sporadisch opgehaald. Personeel is niet erg enthosiast.

heerlijk rustige camping, we hebben genoten.

Jeannet de Boer
23-8-2009

De camping is rustig, het sanitair is goed, heel en schoon.

Een speelplaats voor de kinderen.

Geen overlast gehad en dus zelf heerlijk tot rust kunnen komen.

Eigenaars doen hun best om het naar je zin te maken.

Er staat duidelijk aangegeven hoe duur de camping is, dus je weet waar je aan toe bent.

Tegenover de camping een gasthof waar het goed eten is.

Dus zeker een camping om naar terug te gaan.

Slecht sanitair.

A. van Berenschot
18-8-2009

Slecht sanitair, slechts 4 douches waarvan 2 defect. Er ligt veel vuil op de camping, waarschijnlijk omdat deze zonder personeel draait.

De campingbaas is een mopperende oude man.

Dit nooit meer

Rudolf
18-8-2009

Zeer eenvoudige camping, slecht/defect sanitair.

Er is weinig personeel, alleen een vrouw bij de receptie gezien en bij vertrek de norse baas. Achteraf blijkt deze veel van zijn gasten op te lichten. Vraag je bij aankomst een overnachting kost dan wordt dit netjes opgeschreven en getoond maar je krijgt dit niet mee. Ga je afrekenen en tel je later nog even na dan blijk je (in ons geval) 40% meer te betalen. Ga je verhaal halen dan wordt de eigenaar brutaal en krijg je te horen dat de belasting vergeten was en dat er 2 plaatsen zijn berekend !! omdat bijvoorbeeld een bijzet tentje een stukje in een ander vak zou staan. Als je de eigenaar zo ver krijgt dat hij mee gaat kijken wijst hij gewoon een willekeurig struikje als grens aan! Er zijn delen voor campers met hegjes maar voor tenten caravans zijn genummerde of duidelijk gemarkeerde vakken. Tijdens je verblijf zegt hij ook niet dat je in een ander vak zou staan en naar je centen kun je fluiten. Hoorde dit ook van ander campeerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Affolderner See in Affoldern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Affolderner See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.