vakanties Hamburg

Reviews over Hamburg

Fantastisch.

Fam .Jet,
    8-2-2018

Heerlijk Hotel, genoten van de sauna.

Prima voor wat het is, perfecte ligging.

Robert,
    18-11-2017

Keurige ontvangst. Nette, schone kamers met prima douche.

Gratis te gebruiken kluisje en koffie/theefaciliteiten op de kamer. Overnachting is altijd incl. ontbijt. Ontbijtbuffet is prima en ruim voldoen. Ontbijtruimte is niet erg groot en dat zou problemen kunnen opleveren.

Parkeren kan onder het hotel voor een schappelijk bedrag van 15 euro per dag. Alleen jammer dat het niet mogelijk een parkeerplek in die garage te reserveren.

Ligging van het hotel t.o.v. messe, Reeperbahn maar ook centrum is uitstekend.

Fantastisch, niets op aan te merken

Ilse,
    22-10-2017

Een ontzettend fijn hotel, mooi ingericht, superschoon

Fijne bedden en douche.

Een super ontbijt buffet.

Rustig gelegen en op 5 min lopen een metro die je zo naar de stad brengt.

Gratis parkeren.

Geen drukte en dringen bij het ontbijt, heel relaxed.

Echt een aanrader

Uitstekend hotel. Puur genieten.

Jolanda,
    10-10-2017

In een oud schoolgebouw vind je een fantastisch modern ingericht hotel, waarbij de sfeer van de school bewaard is gebleven. Gratis parkeerplaats. De metro is slechts een paar honderd meter verder lopen. De rustige kamers zijn voorzien van prima bedden. Een heerlijke douche maakt het compleet. Bij het ontbijt grijp je niet mis. Zeer uitgebreid.

Aanrader

J.de Graaf,
    26-7-2017

Dit hotel is qua prijs/kwaliteit echt een aanrader. Zeer centrale ligging. Vlakbij het bus- en hoofdstation. Ook dichtbij de gezellige winkelstraten. Goede service en vriendelijk personeel. Ook get ontbijt is zeer goed verzorgd.Voor een City trip zeker heel geschikt. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Hamburg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 181 reviews