Hotel Volksschule

HotelWeer vandaag25°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Volksschule voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Volksschule in het Nederlands

Fantastisch, niets op aan te merken

Ilse
22-10-2017

Een ontzettend fijn hotel, mooi ingericht, superschoon

Fijne bedden en douche.

Een super ontbijt buffet.

Rustig gelegen en op 5 min lopen een metro die je zo naar de stad brengt.

Gratis parkeren.

Geen drukte en dringen bij het ontbijt, heel relaxed.

Echt een aanrader

Uitstekend hotel. Puur genieten.

Jolanda
10-10-2017

In een oud schoolgebouw vind je een fantastisch modern ingericht hotel, waarbij de sfeer van de school bewaard is gebleven. Gratis parkeerplaats. De metro is slechts een paar honderd meter verder lopen. De rustige kamers zijn voorzien van prima bedden. Een heerlijke douche maakt het compleet. Bij het ontbijt grijp je niet mis. Zeer uitgebreid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Volksschule in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Volksschule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.