Hotel VCH Baseler Hof

3 reviews over Hotel VCH Baseler Hof in het Nederlands

Kerstsfeer in Baselerhof

mevrouw Vissers
13-1-2015

Baselerhof is prima bevallen. De ontvangst door de mannelijke receptionist was heel hartelijk en hij dacht prima met ons mee (vwb de ingangsdatum van de openbaar vervoerkaart) en de ligging van onze kamer. Het ontbijt was uitstekend op zaterdag en zondag. Vanaf maandag was het buffet in een andere (mindere) ruimte en was het buffet ook veel beperkter. Dat vonden we minder, omdat er ook geen prijsonderscheid is in de weekend- en doordeweeksedagen. Verder alleen maar lof

Prima Hotel

Syllas
7-1-2014

Ligging bij het centrum, rustig, schone en ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel en niet te vergeten het ontbijt.

Keurig hotel, prima ligging

Suzanne
29-9-2013

Baseler Hof is een keurig net hotel met vriendelijke service. Ruime kamer (405) met goede bedden, wel slappe kussens. Ruime keus bij het ontbijtbuffet. Hotel geeft 15 pct korting op parkeren in nabijgelegen P-garage en een kaart voor 3 dagen gratis OV. Hotel ligt op 2 minuten lopen van metrohalte Stephansplatz. Rathaus, Kunsthalle, centraal station, winkels, eettenten allemaal op loopafstand. WiFi is gratis maar wel omslachtig doordat je iedere keer opnieuw moet inloggen.

We hebben een aantal aanbieders voor VCH Baseler Hof voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VCH Baseler Hof in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VCH Baseler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.