Hotel Tryp by Wyndham Hamburg Arena

Hotel Tryp by Wyndham Hamburg Arena

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Hamburg Arena voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Hamburg Arena in het Nederlands

prima hotel

H.S uit enschede
27-6-2016

Prima hotel, redlijk gelegen ongeveer 10 minuten met de taxie van het hotel aan een drukke straat waar ik geen .last had van het verkeer omdat de kamer aan de zijkant lag. kamer gedateerd helaas met oude spullen maar fuctioneerde. koelkast op de kamer, redelijke , kamer. ontbijt is goed, peroneel erg vriendelijk en behulpzaam. Het was alleen om te overnachten dus prima. de bar was goed en gezellig in het hotel om even te zitten en de dag de revu te laten passeren. in en om het hotel niet echt cafés of restaurants, vandaar hotel bar. Prima hotel om te overnachten.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Heiko Lucht, General Manager, Wed Jun 29 2016 17:49:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Hotel guest from Entschede,

thank you very much for your nice comments, we hope to welcome you again in Hamburg very soon!

Kind regards, Heiko Lucht, General Manager

Zeer vriendelijk personeel maakt het verschil!

Heleen
2-5-2016

Voor de 2e keer hier een nachtje verbleven op doorreis naar Denemarken (Was vorige keer overigens nog een Mercure hotel). Ruime familiekamer, goed ontbijtbuffet en zeer vriendelijk personeel. Wel kan het hotel hier een daar een opfrisbeurt gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Heiko Lucht, General Manager, Mon May 30 2016 16:15:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Hotel guest, thank you very much for choosing the TRYP Hamburg Arena for your stay in Hamburg and of course for your nice comments.

Mentioning the team and our breakfast buffet gives me a special satisfaction, these are in fact two aspects on top of our priority list.

Please be welcome on your next stop-over to Denmark,

Kind regards from Hamburg, Heiko Lucht General Manager.

Goed hotel

Marc
29-5-2013

Degelijk Duits hotel, kamers en openbare ruimtes iets gedateerd. Uitstekend ontbijtbuffet. Geen ervaring met het avondeten, dat kun je in Hamburg overal. Bezetting 50% zakenmensen, 50% toeristen (vnl. senioren in mei).

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

OK als doorreishotel

Heleen
11-5-2013

Wij hebben dit hotel gebruikt om te overnachten op doorreis naar Denemarken. Ligt vrijwel op de route, dus wat dat betreft een prima ligging.Grote familiekamer, prima bedden en goed ontbijtbuffet (naast de standaarddingen ook veel lekkere zoete broodjes). Wat tegenviel was het diner: weinig fantasierijke gerechten, nauwelijks keus voor de kinderen en doorbakken vlees.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Hamburg Arena in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Hamburg Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.