Hotel The Rilano Hamburg

Hotel The Rilano Hamburgsterstersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Hamburg, Hamburg

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Rilano Hamburg voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

18 reviews over Hotel The Rilano Hamburg

• 2019
    8Ed18-03-2019

Prima doen

Gewoon doen rust ruimte ontspanning Alleen ging niet door cardioloog had andere plannen maar we geven de moed niet op

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Elma de Vries19-12-2017

Goed: ligging, service, ontbijt

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Issabel Groenewald04-02-2017

mooi hotel

Rookvrij hotel. Mooie kamers met een beetje geluk met uitzicht op de Elbe. Snelle incheck en uitcheck. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en goede parkeermogelijkheden. Vervoer naar centrum met bus en met de boot. Geen gebruik gemaakt van diner en bar, leek mij wel prijzig. Wij waren er begin februari 2017.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10J.Beijerling11-12-2016

Perfect

Zeer mooi Hotel schoon mooie kamers bediening bar en restaurant echt fantastisch echt kamers ruim licht schoon wij hadden room 215 voor genadicapten echt perfect eten in restaurant bijzonder goed en lekker

Gereisd met partner in december 2016

• 8Bert23-08-2016

Superhotel

Superhotel met goede veerbootverbinding naar centrum van Hamburg. Goede,nette kamer met 4 gratis drankjes uit de minibar per dag. Met een beetje geluk met uitzicht over de Elbe. Goed en uitgebreid ontbijt. Prijzen in de bar en het restaurant erg hoog. 18 euro voor een hamburger met wat friet en rauwkost vind ik te gek. (Over de kwaliteit kan ik niet oordelen) Een rondleiding in de Airbus fabriek (op 1 km.) is een aanrader. En de stad Hamburg al helemaal. Tot bijna middernacht met de veerboot te bereiken. Na 21.00 uur iets verder lopen (800 meter). Conclusie: een perfect hotel op een wat afgelegen plek, maar de veerdienst maakt dat goed, en leuk.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8SB08-08-2016

Prima hotel!

Rilano is een leuk hotel voor een weekendje Hamburg, zeker als je niet alleen voor de stad komt maar ook iets van de omgeving wilt zien.
    Onze kamer met fantastisch uitzicht op de Elbe was redelijk basic maar goed schoon, met prima bedden en gratis minibar(!). Het restaurant heeft een mooi terras aan de Elbe met helaas alleen 's morgens en in de avond zon. Ontbijt is top! Diner redelijk, met beperkt vegetarisch aanbod. De veerboot vonden wij een erg leuke manier om de stad in te gaan, maar wel redelijk omslachtig. Een tochtje met de boot richting Wedel/Blankenese (met strand) is ook zeer de moeite waard. Fietsen mogen mee op de boot. Kwaliteit van de huurfietsen bij het hotel was matig. Verder goede service, aardig personeel en gratis parkeren. Vanuit richting Bremen is het hotel erg goed bereikbaar, omdat het aan de zuidkant van de stad en de Elbe-tunnel ligt.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8robn14-01-2010

Airbus hotel mooi aan de Elbe, wel duur

Kamers uitstekend, alles nieuw, strakke bedden, prima badkamer. Bar prima maar 'rete' duur en slakke service. Trouwens kamer was ook prijzig. Ontbijt uitgebreid en indien mogelijk heerlijk buiten eten met zicht op de Elbe. Pont is een uitkomst maar voor mij is het te ver om even naar het centrum te gaan. Nast het hotel is inderdaad NIX. Wel op loopafstand van Airbus, dus prima locatie als je daar moet zijn. Zou hier niet voor m'n plezier gaan zitten maar voor het werk uitstekend.

Zakelijk gereisd in juni 2009

• 9Alex29-12-2009

Leuke plek aan de Elbe

Alles is netjes en verzorgd. Met de veerboot, steiger voor het hotel, ben je zo in het centrum. Vriendelijk personeel. Perfect ontbijt en een goed diner. Kamers zijn ook prima, met het uitzicht op de Elbe is het genieten. Als TV is het beeldscherm voldoende, maar als computer is de werking niet geweldig.

Gereisd met partner in december 2009

• 8h verbeek12-10-2009

goed hotel

het hotel is prima verzorgd...jammer dat we een kamer hadden met uitzicht op de parkeerplaats....je moest extra betalen voor een kamer met utizicht op het water...met bootje kom je inhet centrum....wij vonden het erg onhandig dat het bootje na 21.00 niet meer na het hotel ging. wij zijn de tweede dag met de auto gegaan..maar dat is wel erg om en zonder tom tom haast niet te doen....wel een leuk weekend gehad...ondanks het slechte weer.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9leon janssen21-08-2009

zeer goed kindervr hotel

ideal hotel voor stedntrip. mat de boot in 15 min in het centrum. na midernacht bijna niet meer te breiken met openbar vervoer.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken