Hotel The Madison Hamburg

Kinderhotel, PensionWeer vandaag13°7°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Madison Hamburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Madison Hamburg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top ligging maar geen spa voor de Kinderen

Philipp
3-9-2018

Top service en ligging. Spa mag jij niet met de Kinderen gebruiken. Echt jammer!

Luxe hotel gelegen tussen de altstadt en de reeperbahn, vlak bij hafencity en een gezellige straat met vele restaurants. De Spa behorend bij het hotel (in de ochtend gratis daarna tegen betaling) is zeer goed, met verschillende suana's, zwembad en whirlpool. De kamers zeer ruim met luxe badkamer en een kitchenette.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Madison Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Madison Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.