Hostel
Hostel Superbude St.Pauli

We hebben een aantal aanbieders voor Superbude St.Pauli voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Superbude St.Pauli in het Nederlands

Geweldig alternatief hotel

Daniellemh
28-7-2015

Het hotel ligt in een gezellige wijk van Hamburg. Maar om echt in het centrum te komen, moet je toch wel de bus nemen. Het personeel kon ons prima informatie geven over het openbaar vervoer. Ook spraken ze goed engels.

De kamers van het hotel waren heel ruim en de bedden waren comfortabel. De badkamer bij de kamer was modern en nieuw. Het was zeer netjes!

Het ontbijt vond plaats naast de receptie. Deze ruimte was leuk gedecoreerd. Het ontbijt was heerlijk! Het was uitgebreid en vers. Kortom, een zeer goed hotel met een alternatief tintje. (En dat bedoel ik positief!) Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 75 m

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Superbude St.Pauli in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Superbude St.Pauli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.